در حکمی از سوی وزیر کشور؛

مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک به ناصریان محول شد

وزیر کشور در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع را به سمت مسئول کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب کرد.

مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک به ناصریان محول شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را به عنوان مسئول کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب کرد.


بر اساس این گزارش، متن این حکم به شرح ذیل می‌باشد:
به منظور آغاز هر چه سریعتر پیاده سازی الکترونیک خدمات ستاد و صف وزارت کشور و ایجاد وحدت رویه در سطوح مختلف مدیریتی ستاد، استانداری‌ها و سازمان‌های وابسته به موجب این حکم مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک که به منظور تحقق این مهم تشکیل خواهید داد به جنابعالی محول می‌شود تا با انتخاب و انتصاب افراد مورد نظر و ذیربط به عضویت کارگروه مذکور به تشخیص و حکم خودتان این مرحله از الکترونیکی نمودن خدمات، وزارت کشور را به نحو شایسته و بایسته به سرانجام برسانید.
بدیهی است در این مسیر کلیه معاونین وزیر، روسای مراکز، استانداران و روسای سازمان‌های وابسته همکاری و معاضدت‌های لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمناً تاکید می‌نماید لازم است روند اجرای پیشرفت کار را به طور پیوسته و منظم به اینجانب گزارش نمائید.

گفتنی است، مهندس امیر شجاعان؛ رئیس مرکز فن آوری اطلاعات وزارت کشور، به عنوان دبیر و عضو کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک و مدیر پروژه منصوب شد.

همچنین در احکام جداگانه صادره از سوی ناصریان؛ علی خلیلی، بهروز رجبی، روشنک اکبریان، مسعود کیان ارثی، فرشید نعیمی و سعید راحتی به عنوان اعضای کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار