پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد

قرارداد ۱۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان به پایان رسیده است و همین موضوع برای زردپوشان اصفهانی دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی با حذف از گردونه رقابتهای جام حذفی، فصل هجدهم را بدون کسب جام قهرمانی به پایان رساندند و اکنون مسئولان این تیم به دنبال تمدید قرارداد قلعه نویی و بازیکنان فعلی خود برای فصل بعد هستند. 

طبق برنامه جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان طی روز‌های اخیر برگزار می‌شود تا تکلیف امیرقلعه نویی مشخص شود و بعد از قطعی شدن حضور قلعه نویی در سپاهان قرار است این مربی لیست بازیکنانی که برای فصل بعد نیاز دارد به باشگاه بدهد تا آن‌ها برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

به هر حال اتمام قرارداد ۱۲ بازیکن سپاهان برای این باشگاه دردسرساز شده است و آن‌ها قصد دارند وضعیت بازیکنان خود را هر چه سریعتر مشخص کنند تا مشکلی برای فصل بعد نداشته باشند. در حال حاضر هم فقط مهرداد محمدی به طور قطعی از تیم سپاهان جدا شده است و مابقی هنوز وضعیتشان مشخص نیست.

کی روش استنلی، جلال علی محمدی، ولادیمیرکومان، بختیار رحمانی، رسول نویدکیا، سیاوش یزدانی، عزت اله پورقاز، سجاد شهباززاده، محسن مسلمان، مهدی کیانی، مهرداد محمدی (جدا شده) و محمد ابراهیمی بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان رسیده است و باید وضعیتشان برای فصل بعد مشخص شود.

منوچهر نیک فر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما تمایل داریم که قرارداد قلعه نویی را تمدید کنیم و از آن طرف هم قلعه نویی هم اولویت اولش تیم سپاهان است بنابراین جلسه‌ای قبل از تعطیلات برگزار می‌کنیم تا قرارداد این مربی را تمدید کنیم.

او درباره پایان قرارداد ۱۲ بازیکن سپاهان گفت: ما در ابتدا باید تکلیف سرمربی خود را مشخص کنیم و بعد سرمربی تیم درباره بازیکنان فصل آینده تصمیم می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت قرارداد قلعه نویی و بازیکنان سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار