از طرح تغییر جهت خیابان سرداران تا ممنوعیت تردد خودرو‌های شرکت ماکسیم

طرح‌های پیشنهادی تغییر جهت خیابان سرداران اسلام و خیابان امام (ره) و ممنوعیت تردد خودرو‌های ماکسیم در جلسه شورای ترافیک شهرستان مهاباد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ابراهیم کریمی سخنگوی شورای اسلامی شهر در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی کارگروه ترافیک شهرستان تغییر جهت خیابان سرداران اسلام از ابتدا تا انتهای مسیر بصورت دو طرفه، خیابان امام خمینی (ره) از میدان ملاجامی تا چهار راه شیخ بابا یک طرفه و از چهارراه شیخ بابا تا میدان فلسطین دو طرفه پیشنهاد شده است.

کریمی افزود: این طرح پس از بازبینی و بررسی نهایی توسط مشاوران و کارشناسان طرح جامع ترافیک شهر، برای تایید به شورای ترافیک فرستاده می‌شود.

وی همچنین از ممنوعیت فعالیت شرکت ماکسیم در شهر مهاباد خبر داد و گفت: این شرکت باید از سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مهاباد پروانه فعالیت دریافت کند در غیر این صورت، خودرو‌های این شرکت، شناسایی و برابر قانون توقیف خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر درخصوص تاکسی‌های روستایی هم گفت: این تاکسی‌ها باید طبق قانون درحوزه کاری خود فعالیت کنند و آژانس‌های تاکسی تلفنی شهر نیز باید بصورت متمرکز در دفاتر آژانس از مبدا به مقصد ارائه خدمات کنند.

انتهای پیام/ه

برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.