مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زمین لرزه ۴.۵ ریشتری گلمورتی شهرستان دلگان در جنوب استان هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

زلزله گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان را لرزاندشهنوازی مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۵ و ۴۶ دقیقه و ۵۵ ثانیه صبح امروز گلمورتی در شهرستان دلگان جنوب سیستان وبلوچستان را لرزاند.

شهنوازی افزود:کانون این زلزله در موقعیت ۲۷.۶۲ عرض شمالی و ۵۹.۳۵ طول شرقی ثبت شده است.

مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت : این زمین لرزه در۱۸،کیلومتری گلمورتی سیستان وبلوچستان ۷۸ کیلومتری زهکلوت (کرمان) و ۸۱ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل (سیستان و بلوچستان) ۲۵۵ کیلومتری زاهدان و ۳۰۷ کیلومتری بندرعباس رخ داده است.

وی گفت: پس از این اتفاق تیم‌های ارزیابی بلافاصله به منطقه اعزام شدند و هیچگونه خسارت جانی ومالی  گزارش نشده است.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در فاصله ۴۸۰ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و از شرق با ایرانشهر و غرب با استان کرمان همسایه است.

شجاعی فرماندار دلگان نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: پس از وقوع زلزله ۴.۵ریشتری در گلمورتی بلافاصله از طریق عوامل محلی و نیروهای مرتبط با بخشداری، کنترل شد و الحمدلله خسارتی نداشته و فقط زلزله در مناطقی حس شده است.

این مسئول بیان کرد: خوشبختانه زمین لرزه بامداد امروز این شهرستان خسارتی در پی نداشته است.

شجاعی افزود : علی رغم این موضوع دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/ع

زلزله در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار