تشکیل کمیته ویژه نظارت نامحسوس بر روند توزیع کالا‌های اساسی در استان مرکزی

معاون اقتصادی استاندارمرکزی از تشکیل کمیته ویژه نظارت نامحسوس بر روند توزیع کالا‌های اساسی در استان مرکزی خبرداد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تشکیل کمیته ویژه نظارت نامحسوس بر روند توزیع کالا‌های اساسی در استان مرکزیفرخی معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی گفت: کمیته ای با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف به منظور کنترل نامحسوس قیمت ها در آینده ای نزدیک تشکیل می شود.

فرخی افزود: واحدهای نظارتی باید در بازار متمرکز و گسترش یابد و برای پیشگیری از هر گونه گران‌فروشی و افزایش افسارگسیخته قیمت ها باید اقدامات فوق‌العاده‌ی صورت گیرد تا آرامش خرید به مردم بازگردد .

توزیع ۵۷۰ تن برنج دولتی در استان مرکزی

حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در روز‌های گذشته ۵۷۰ تن برنج خارجی به قیمت ۸۰ هزار ریال در نقاط مختلف استان توزیع شده و مشکلی در تامین این کالا در استان وجود ندارد.

حاجی پور افزود: همچنین با پیگیری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در ۲ روز آینده محموله جدید  شکر وارد استان مرکزی می‌شود که بوسیله ۵۰۰ واحد صنفی با نرخ مصوبه دولتی برای هرکیلوگرم٣هزارو ۵٠٠ تومان عرضه می‌شود.

حاجی پور افزود: به منظور تامین روغن نباتی مورد نیاز مردم استان مرکزی هم از طریق استان همدان اقدام می‌شود و برای تامین لاستیک سبک و نیمه سنگین در استان هم رایزنی‌های لازم از طریق سهمیه‌های وارداتی و هم از طریق شرکت‌های داخلی ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

نظارت نامحسوس بر روند توزیع کالا‌های اساسی استان مرکزی با تشکیل کمیته ویژه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.