۳۸۵ حامی جدید در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۵ حامی جدید از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون و با اجرای طرح اکرام ایتام در این استان جذب شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت : این تعداد حامی حمایت از ۴۷۳ یتیم و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفتند.

وی افزود: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین استان از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می‌شوند.

مبشری عنوان کرد: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آن‌ها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.

وی ابراز داشت: طرح اکرام ایتام یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به افراد یتیم و فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آن‌ها فعال است.

مبشری اظهار داشت: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.

وی افزود: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حجم بالای نیازمندی‌های افراد زیر پوشش کمیته امداد این استان، بیان کرد: خدمت رسانی بهتر و بیشتر به محرومان استان مستلزم افزایش کمک‌های نیکوکاران بومی و غیربومی است.

مبشری عنوان کرد: انتظار می‌رود که افراد نیکوکار بومی و غیربومی با بهره گیری لازم از روز‌های باقیمانده ماه رمضان امسال کمک‌های لازم را به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دهند.

وی ابراز داشت: روش‌های مشارکت افراد نیکوکار بومی و غیربومی در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و کمک به نیازمندان استان شامل مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به آن، مراجعه به ۲ سایت اینترنتی به نشانی emdad.ir و mohsenin.ir، شماره حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ نزد بانک ملی، شماره تلفن ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و سامانه پیامکی #۰۷۴*۸۸۷۷* است.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

 انتهای پیام/غ

۱۸ پایگاه حامی یابی در استان دایر شد

برچسب ها: خانواده ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.