در تذکر پیش دستور فراهانی صورت گرفت:

کارت زرد به شهردار به خاطر تأخیر در ارائه تفریغ بودجه ۹۷

عضو شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در ارائه بودجه تفریغ ۹۷ به شهردار تهران تذکر داد.

کارت زرد به شهردار به خاطر تأخیر در ارائه تفریغ بودجه ۹۷به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در صد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در ارائه به موقع تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهمترین انتظار اعضای شورا از شهردار است گفت: با رعایت دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره بهتر شهر تهران فراهم می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه به منظور تأکید بر اجرای تکالیف قانونی به عنوان مردم تهران درباره لزوم اجرای به موقع ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها درباره ارائه به موقع تفریغ بودجه ۹۷ تذکر می‌دهم اظهار کرد: شهرداری مکلف است که تا پایان اردیبهشت ۹۷ تکلیف و تفریغ بودجه سال ۹۷ را ارائه دهد، اما متأسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی شاهد اقدام و ارائه تفریغ بودجه از سوی شهرداری نبوده‌ایم که شهرداری باید در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: این تفریغ سبب می‌شود تا شورا هم نتواند طبق قانون تفریغ بودجه را در موعد مقرر مورد تصویب قرار دهد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بر همین اساس شاهد فاصله جدی میان بررسی و تصویب گزارشات تفریغ بودجه هستیم اظهار کرد: این فاصله بیشتر ناشی از عدم ارائه به موقع گزارشات از سوی شهرداری است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار