در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن؛

بیش از هزار و صد شرکت کننده با یکدیگر رقابت می کنند

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه با حضور ۱۱۳۰ متسابق در دو بخش بانوان و آقایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیش از هزار و صد شرکت کننده با یکدیگر رقابت می کنندبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام عباسیان مدیر کل  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، از پایان ماه رمضان تا ۳۰ خرداد با حضور ۱۱۳۰ متسابق در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: قاریان، مترتیلان و مؤذنان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات تا نیمه اردیبهشت فرصت داشتند تا از طریق سامانه اینترنتی در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کنند و بیش از ۱۴۰۰ نفر موفق به ثبت نام در این سامانه شدند.

حجت الاسلام عباسیان مدیر کل  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: از جمله رشته‌های این مسابقات قرآنی می‌توان به قرائت، ترتیل، حفظ، دعاخوانی، اذان، هم سرایی و همخوانی اشاره کرد.

وی بیان کرد : همچنین سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کرمانشاه به میزبانی شهر کرمانشاه در رشته‌های ترتیل، قرابت حفظ، تفسیر، عترت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، نماز و احکام، انشای نماز و اذان با حضور ۲۵۰۰ دانش آموز و فرهنگی برگزار شد.

وی گفت:تاکنون استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان از برگزاری مسابقات قرآن صورت گرفته و از اهداف برگزاری این مسابقات، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی است.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن

برچسب ها: قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.