برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی در رشت

نمایشگاه گروهی خوشنویسی برای جمعی از خوشنویسان ممتاز و فوق ممتاز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برپا شده است .

برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه گروهی خوشنویسی جمعی از خوشنویسان ممتاز و فوق ممتاز استاد سجودی ، به همت انجمن خوشنویسان استان در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه تا تاریخ ١٧ خرداد ادامه دارد، افزود: در این نمایشگاه ٣٠ اثر خوشنویسی با خط نستعلیق در ابعاد مختلف از ٢٠ نفر از خوشنویسان ممتاز و فوق ممتاز به نمایش عمومی در آمده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بهروز قبادی، مجید نظری، فرج قربانی، صادق زلفا، خسرو نیکنام، فرامرز فکری، بهزاد جوادی، رحیم عطایی پور، مسعود احمدپور، عیسی سجودی، علی رضایی، محمد حسین زاده، علی همدم مومن، محمدرضا کاظمی، محسن جعفری، رضا قلی زاده، فرزین عطار حمیدی، تینا قانع، آمنه رهبر، آمنه راسخ هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دیدعموم گذاشته شده است.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه خوشنویسی از این نمایشگاه تا تاریخ ١٧ خرداد ماه ٩٨ از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٦ تا ١٩ عصر در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

 

انتهای پیام / ق

 

نمایشگاه گروهی خوشنویسی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.