کیهانی: تابع تصمیم وزارت ورزش در اهدای پاداش‌ها مدال آوران هستیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته است که پرداخت پاداش‌ها به صورت حواله نقدی باشد و ما هم تابع این تصمیم هستیم.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه پاداش مدال آوری در بازی‌های آسیایی جاکارتا از سکه به حواله نقدی تبدیل شد، اظهار کرد: بله پاداش بازی‌های آسیایی جاکارتا به صورت حواله نقدی به حساب فدراسیون واریز شد و قرار است امروز در جلسه وزارت ورزش و جوانان میزان پرداختی‌ها به ورزشکاران مدال آور مشخص شود. البته هنوز پرداخت ۲ الی ۲/۵ میلیون به ازای هر سکه به ورزشکاران مدال آور نهایی نشده است و امروز این موضوع در وزارتخانه مشخص می‌شود.

کیهانی درباره اعتراض ورزشکاران بابت اهدای حواله نقدی به جای سکه به آن‌ها اظهار کرد: به هر حال وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته است که پرداختی‌ها به صورت حواله نقدی باشد و ما هم تابع این تصمیم هستیم. ما شرایط اقتصادی کشورمان را درک می‌کنیم و وزارت ورزش و جوانان تشخیص داده که به جای سکه به مدال آوران حواله نقدی بدهد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: احسان حدادی، حسین کیهانی و مرادی ورزشکاران ما در بازی‌های آسیای جاکارتا مدال کسب کردند که با توجه به رنگ مدالشان مبلغ پاداش هایشان را به حسابشان واریز می‌کنیم. همچنین موضوع حمایت از ورزشکاران دوومیدانی جز اصول ما است و کوتاهی در این باره نمی‌کنیم.

کیهانی درباره شائبه پرداخت نشدن همه پاداش‌ها به ورزشکاران بیان کرد: پاداش‌ها به حساب فدراسیون دوومیدانی واریز شده است، اما ما دخل و تصرفی در پرداختی‌ها نداریم و هر آنچه حق ورزشکاران است به آن‌ها پرداخت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه نگران این نیست که ورزشکاران انگیزه شان برای کسب سهمیه جهانی و المپیک کاهش یابد، گفت: نه ورزشکاران هم درک می‌کنند که شرایط اقتصادی کشورمان مناسب نیست و مسئولان با این وضعیت نامناسب تواستند به قول خود عمل کنند و پاداش‌ها را پرداخت کردند تا ورزشکاران با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند.


بیشتر بخوانید: وقتی ورزشکاران سکه یک پول شدند/ تقدیر از دولت به جای ورزشکاران


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون دوومیدانی بابت  پاداش مدال آوران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار