تنها رتبه نخست کشوری پرسش مهر استان خوزستان از آن فرهنگی ناحیه یک اهواز شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۴ رتبه از ۷ رتبه برتر کشوری فراخوان پرسش مهر ۹۷ استان خوزستان را فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه یک اهواز کسب کردند.

سید جاسم موسوی، اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه پرسش مهر ریاست جمهور هر ساله در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی مطرح می‌گردد، گفت: در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح، و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند که آثار برگزیدگان مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه در مرحله استانی مسابقات پرسش مهر۴۵ مقام را از آن خود کرده بودند، افزود: استان خوزستان ۷ مقام کشوری پرسش مهر را به دست آورد که از این مجموع، ۴ مقام توسط دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز به دست آمد.

موسوی اصل با تاکید بر اینکه تنها رتبه نخست کشوری پرسش مهر استان خوزستان از آن فرهنگی ناحیه یک اهواز شد، تصریح کرد: خانم فاطمه دهقانی از فرهنگیان هنرستان حضرت آمنه (س) ناحیه یک اهواز با فیلم داستانی "مسیر" موفق به کسب رتبه اول کشوری این فراخوان ملی شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز با استقبال گسترده از این مسابقه آثار متعددی را تولید و ارسال کرده بودند، اظهار داشت: مبینا مددی، دانش آموز دبیرستان از دبیرستان شاهد رضوان با فیلم کوتاه "من نمی‌توانم" موفق به کسب مقام سوم رشته فیلم کوتاه شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه، به جهت پیگیری روند مسابقات، بیان کرد: خانم‌ها فریبا موسوی و لیلا سیلاوی از فرهنگیان هنرستان کارودانش دارالفنون در بخش سرود همگانی/تلفیقی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه سوم این دوره از رقابت‌های ملی شدند.

انتهای پیام/گ

برتری دانش آموز خوزستانی در مسابقه پرسش مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.