چمنیان گزینه فدراسیون فوتبال نیست/ ویسی در یک قدمی نیمکت تیم ملی امید

در حالی که برخی از رسانه‌ها از حضور عباس چمنیان در تیم ملی امید خبر داده بودند، اما او جز گزینه‌های فدراسیون فوتبال نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.  

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال به کرانچار، سئول نشین‌ها به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، مهدی تارتار، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی و ... پیشنهاد دادند که هیچ کدام نپذیرفتند و در ساعات گذشته برخی رسانه‌ها از حضور عباس چمنیان در تیم ملی امید خبر داده بودند، اما او جز گزینه‌های فدراسیون فوتبال نیست.

در جلسه کمیه فنی که دیروز (شنبه) برگزار شد، مقرر گردید تا سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی شود تا اردو‌ها و تمرینات آغاز شود و عبدالله ویسی، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی کرانچار است. او سابقه مربیگری در استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، صبای قم و پیکان را دارد و در لیگ پانزدهم نیز به مقام قهرمانی رسید.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر بیان کرد: در حال مذاکره با گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران هستیم و به زودی سرمربی این تیم را انتخاب خواهیم کرد.

گفتنی است، اگر توافقات لازم تا هفته آینده با سرمربی جدید انجام نشود، احتمال دارد تمرینات با رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده آغاز شود. یوز‌های جوان که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بودند با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند و در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند.


بیشتر بخوانید:

آغاز اردوهای تیم امید پس از تعیین سرمربی / استیلی در ۳ روز با گزینه‌ها مذاکره می‌کند

چرا ایرانی‌ها سرمربیگری تیم ملی امید را قبول نمی‌کنند؟

مربیان تیم ملی امید یک سال دیگر قرارداد دارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار