صدراعظم نوری طی تذکری اعلام کرد:

تصمیم گیری درباره زمین های مزروعی به پایتخت لطمه میزند

عضو شورای شهر تهران وظیفه شورا را تعیین و تکلیف باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی می داند و اعتقاد دارد شورا نباید در بحث زمین های مزروعی ورود کند.

تصمیم گیری درباره زمین های مزروعی به پایتخت لطمه میزندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه تعیین تکلیف باغ بودن بودن یا نبودن یک پلاک ثبتی زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: برخی از تصمیم گیری های همکاران ما در شورای شهر تهران در حال لطمه زدن به پایتخت است که یکی از همین تصمیم ها ورود به بحث زمین های مزروعی در پایتخت است.

عضو شورای شهر تهران افزود: افرادی که پرونده خود را با عنوان زمین مزروعی جهت تعیین و تکلیف به شورای شهر تهران ارایه می کنند به دنبال تجاری سازی هستند.

صدراعظم نوری ادامه داد: پرونده زمین های مزروعی باید در کمیسیون های مرتبط شهرسازی با اصول و ضوابط مشخص خود بررسی شود و درباره ان تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: خلاف قانون است که زمین های زیر پانصد متر مربع را به عنوان باغ یا زمین مزروعی مطرح کرد زیرا مالکان انها به دنبال شبیه سازی از همسایه های خود هستند و می خواهند زمین خود را تجاری سازی کنند.

عضوشورای شهر تهران ادامه داد: صد درصد پرونده هایی که با عنوان زمین های مزروعی مطرح می شود مالکان انها به دنبال تجاری سازی زمین خود هستند.

صدر اعظم نوری ادامه داد: در شورای شهر تهران تنها باید برای باغ بودن و نبودن زمین های پانصد متر به بالا تصمیم گیری شود و نباید پرونده های زمین های مزروعی در شورا مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار