سهرابیان مقدم: هرچه سریع‌تر پاداش مدال آوران را پرداخت می‌کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بعد از اینکه پاداش به شکل کامل برای ما واریز شد آن را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهیم.

سهرابیان مقدم: شکل پرداخت پاداش بازی های آسیایی امروز مشخص می شودعلیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پرداخت پاداش‌های مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: هفته‌ی گذشته مبلغی از طرف وزارت ورزش به حساب فدراسیون قایقرانی واریز شد، اما هنوز تکلیف اینکه چگونه این مبلغ باید بین مدال آوران تقسیم شود مشخص نشده و قرار است طی جلسه‌ای که امروز بین ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود شکل تقسیم پاداش‌ها مشخص شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا همان مقدار پاداشی که پیش از آغاز مسابقات قول داده شد بود پرداخت می‌شود و یا اینکه این مبلغ تغییر کرده است گفت: با توجه به تورمی که وجود دارد و مشکلات مالی دیگر آن مقداری که گفته بودند می‌دهند پرداختش امکان پذیر نیست. طی جلسه‌ای که امروز برگزار خواهد شد، مدال آوران به شکلی که معقول باشد امتیاز بندی خواهند شد و پاداش‌ها بر آن اساس تقسیم و پرداخت خواهد شد.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که پاداش‌ها به شکل حواله خواهد بود یا سکه یا روش دیگری استفاده خواهد شد گفت: چون تمام مبلغ واریز نشده است و نمی‌دانم دقیقا چه مبلغی می‌خواهند بدهند نمی‌توانم بگویم به چه شکلی پرداخت خواهد شد.

او در مورد اینکه چه زمانی پاداش‌ها به دست ورزشکاران خواهد رسید گفت: بعد از واریز باقی مبالغ پاداش‌ها هر چه سریع‌تر به ورزشکاران داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

صیادی: تمرینات خوبی را در اردوی کرمانشاه پشت سر می‌گذاریم/ یک شرکت ایرانی در حال تولید قایق‌های کاناپولو با کیفیت بالا است

سهرابیان مقدم: هیئت‌های استانی میزبانی اردوی تیم‌های ملی را برعهده گرفتند

قایقرانی به روند رو به رشد خود باز می‌گردد؟


انتهای پیام/

صحبت‌های سهرابیان در مورد پرداخت پاداش‌های مدال آوران آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار