عملیات لکه گیری آسفالت معابر اصلی

شهردار آبادان از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر در مناطق سه گانه شهرداری از امروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمیدپور شهردار آبادان با اشاره به امکان تهیه ۱۵ تن قیر برای انجام لکه گیری آسفالت معابر گفت: در حال حاضر برای هر منطقه ۷ معبر اصلی پیش بینی شده که شهرداران مناطق موظفند تا اتمام کامل، کار را دنبال کنند.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه خدمات شهری به ویژه جمع آوری زباله ها ۲۰۰ باکس زباله جدید خریداری شده است.

شهردار آبادان ادامه داد: همچنین با هدف پوشش مناسب تر شهری در بحث خدمات شهری هر ناحیه از نواحی ۱۴ گانه شهرداری را به ۶ تا ۸ بخش کوچکتر تقسیم کردیم که برای هر بخش نیز انجام اقداماتی همچون هرس درختان، جمع آوری زباله و نخاله، لکه گیری معابر، پوشش درب منهول و سایر موارد پیش بینی شده است.

به گفته حمیدپور بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این اقدامات از روز شنبه هفته آینده برابر با ۱۸ خرداد ماه جاری شکل اجرایی به خود می گیرند، ماشین آلات و افراد مشخص شده اند.

وی افزود: کار نظارت بر حسن اجرای این عملیات را خود بر عهده دارم و به شهروندان می گوییم که ما پای کار هستیم و اگر شما هم در کنار ما باشید، شهر زیبا و آباد می شود.

شهردار آبادان با اشاره به تجهیز خودروهای حمل زباله به آژیر مخصوص گفت: به طور ویژه برنامه هایی را برای انجام در دستور کار داریم، به منظور جریان سازی بهتر، در این حرکت فرهنگ ساز عمومی از مشارکت سمن ها و گروههای مردمی نیز بهره خواهیم برد.

حمید پور افزود: همچنین در تلاش هستیم تا در جلسات شورای سلامت با دعوت از دادستان آبادان بتوانیم برای برخی از موارد به ویژه دوره گردهای زباله که سبب پراکندگی زباله ها در سطح شهر می شوند، دستورات و مجوزهای لازم را بگیریم ضمن اینکه موضوع نی زایی، تعیین تکلیف سگ های ولگرد، حجم فاضلاب ورودی به کانال های آب های سطحی و برخی موارد دیگر نیز مورد ارزیابی و ارائه راهکار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین گروه انضباط شهری (اجرائیات) زیر نظر مستقیم بنده و با همراهی و کمک سایر دستگاههای مرتبط با ورود به موقع در اتفاقات، اقدامات مناسب و به جایی را انجام می دهند که ساماندهی دستفروشان مهمترین آنها است.

انتهای پیام/ د

لکه گیری آسفالت معابر

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.