سازنده بزرگ‌ترین هواپیمای جهان فعالیت خود را متوقف کرد

شرکت صنعتی حمل و نقل فضایی پائول آلن سازنده بزرگ‌ترین هواپیمای جهان به دلایلی نامعلوم فعالیت خود را متوقف کرد.

شرکت تولید کننده بزرگ‌ترین هواپیمای جهان  فعالیت خود را متوقف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که بزرگ‌ترین هواپیما جهان در فروردین ماه سال جاری اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد، ناگهان نام شرکت پائول آلن-Paul Allen در تمام دنیا بر سر زبان‌ها افتاد. حال بار دیگر خبرهایی از این شرکت سبب شده است تا Paul Allen در میان خبرهای پربازدید جهان قرار گیرد.

بر اساس گزارشی در روزنامه رویترز شرکت صنعت فضایی Paul Allen که در حال کار و اتمام آخرین مراحل راه‌اندازی بزرگ‌ترین هواپیمای جهان( StratolaunchStratolaunch) برای انجام ماموریت‌های محوله بود، ناگهان از سوی مدیران این منحل شده اعلام شد و یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت گفت: ما قصد فروش اموال و مالکیت معنوی این شرکت را داریم. ولی حتما با پیگیری مسرانه به دنبال به ثمر نشستن پروژه بزرگ‌ترین هواپیما جهان و استفاده از آن در مقاصد علمی هستیم.

شرکت صنعت فضایی Paul Allen's Stratolaunch در سال 1390  تاسیس شد و پس از چندین سال کار و تلاش شبانه روزی مهندسان این شرکت سرانجام آرزو پرسنل و مدیران آن در فروردین ماه سال 1398 به تحقق پیوست و بزرگ‌ترین هواپیمای جهان به پرواز در آمد. علت نام گذاری این شرکت به این نام اسم بنیانگذار و رییس این مجموعه است. آقای Paul Allen طی تصمیمات اخیر خود در این شرکت اعلام کرد قصد رفتن از Paul Allen's Stratolaunch دارد. پس از اعلام این سخنان از سوی رییس شرکت در حدود 50 نفر اخراج و 20 نفر نیز با میل خود شرکت را ترک کردند.

شرکت تولید کننده بزرگ‌ترین هواپیمای جهان  فعالیت خود را متوقف کرد

هم اکنون بزرگ‌ترین هواپیما جهان در اوج آمادگی برسد می‌برد و قرار بود چندی بعد پرواز دوم خود را انجام دهد که متاسفانه به علت مشکلات پیش آمده در اداره  سطوح بالا شرکت، راه‌اندازی و پیگیری بزرگ‌ترین هوپیمای جهان با مشکلات اساسی رو به رو گشته است.


بیشتر خوانید: بزرگ‌ترین هواپیمای جهان برای اولین بار پرواز کرد +فیلم و تصاویر


انتهای پیام/

ابهام در ادامه پروژه بزرگ‌ترین هواپیمای جهان در پی کنارگیری مدیر شرکت سازنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
طراحي اش كلا اشتباه بود
آخرین اخبار