دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت با ۵ فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت با ۵ فقره سرقت در زابلسرهنگ  احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، در محدوده بلوار آیت الله بختیاری و خیابان کارگر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص شد این سارق یا سارقان احتمالی، ساختمان‌های درحال ساخت را شناسایی وسپس اقدام به سرقت مشاعات و لوازم ساختمان می‌کردند بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام اقدامات فنی یک سارق سابق دار را دراین خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش درخیابان رسالت دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این سارق ۲۷ ساله در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال احداث به صورت انفرادی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه متهم پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. خاطرنشان کرد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را برای سارقان فراهم می‌سازد.

دستگیری سارقان کنتور آب با ۶ فقره سرقت در "کنارک"

سرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک  گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در سطح شهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی چگونگی وقوع سرقت‌ها و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی هویت ۲ سارق را شناسائی کردند.

سرهنگ شهرکی در ادامه بیان داشت: پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک انبار جمع آوری ضایعات در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی ضمن اشاره به کشف وسایل سرقتی شامل کنتور آب و ابزار آلات مرتبط در مخفیگاه متهمان گفت:سارقان به ۶ فقره سرقت منزل در سطح شهر اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که او نیز پس از شناسایی دستگیر شد.

سرهنگ شهرکی ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان نقش بسزائی در پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان دارد و از مردم انتظار می‌رود با رعایت نکات مهم پیشگیری، پلیس را در عرصه برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

دستگیری سارق کابل برق با ۴ فقره سرقت در " سیب و سوران "

سرهنگ  غلامرضا توکلی فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت سیم و کابل و تخریب خطوط انتقال برق تجهیزات مخابراتی در شهرستان "سیب وسوران"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی، سارق مذکور را هنگام سرقت با یک خودروی پراید در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از صندوق عقب خودرو مقداری سیم و کابل سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازجویی‌های فنی بعمل آمده توسط پلیس آگاهی شهرستان، متهم به ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سیب و سوران ابراز کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار