صدری نوش آبادی مطرح کرد؛

حجم دولت باید ۱۲ درصد کوچک شود

معاون سرمایه انسانی سازمان امور استخدامی گفت:طبق قانون موظفیم ۱۲ درصد از حجم دولت را باید کوچک کنیم و البته این امر به مفهوم اخراج کارمندان نیست.

حجم دولت باید 12 درصد کوچک شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدصدرالدین صدری نوش آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان امور استخدامی در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: مهمترین راهبرد‌های اصلی برنامه جامع، اصلاح نظام اداری، چابک سازی دولت، متناسب و منطقی سازی حجم و اندازه دولت، توسعه دولت الکترونیک و بهره گیری از فناوری‌های نوین است.

وی افزود: بسیاری از مدیران نیرو‌های ناکارآمد گله دارند و درخواست  صدور مجوز برای جذب نیرو‌های جدید دارند و در مقابل از ما پاسخ می‌گیرند که می‌توان با آموزش نیرو‌ها را مدیریت کرد.

نوش آبادی گفت: اگر سازمان امور استخدامی در مقابل جذب نیرو کمی مقاومت می‌کند به این دلیل است که معتقدیم می‌توان با توانمند سازی نیرو‌هایی که به زعم برخی مدیران ناکارآمد هستند از خدمات آن‌ها بهره بگیریم.

وی بیان کرد: طبق قانون موظفیم ۱۲ درصد از حجم دولت را باید کوچک کنیم و البته این امر به مفهوم اخراج کارمندان نیست.

معاون سرمایه انسانی سازمان امور استخدامی تصریح کرد: درصدد هستیم تا هزینه‌های تمام شده خدمات دولتی را به میزان ۲۰ درصد کاهش دهیم.

وی بیان کرد: هر دستگاهی که قصد انتصاب مدیری را دارد بایداز میان افرادی انتخاب کند که گواهی نامه شایستگی را داشته باشند و هر گونه تخلف در این خصوص را دستگاه‌های نظارتی رصد می‌کنند.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار