نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت جامعه است

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی به عنوان نماد اقتدار و امنیت جامعه یاد کرد و گفت: خدمات و تلاش‌های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عبدالرضا مصری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه کارکنان پلیس در جامعه، گفت : امروز در سایه این تلاش‌های مخلصانه شاهد وجود امنیتی مطلوب و پایدار در کل کشور هستیم.

وی گفت : نقش  پررنگ پلیس در امنیت آفرینی بر هیچ کس پوشیده نیست، امنیتی که باعث توسعه، عمران و آبادانی می‌شود.

مصری با تاکید بر اینکه ماموارن پلیس به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند، گفت: در عین حال گسترش چتر امنیتی در جامعه مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های امنیتی و عموم شهروندان است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند ارگان و دستگاه هستند که بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم دارند، افزود: یکی از ان‌ها نیروی انتظامی است که روزانه با طیف وسیعی از مردم سروکار دارد و باید به مراجعات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه توقع از پلیس بسیار بالاست، ادامه داد: برای هر کاری نباید انتظار داشته باشیم ماموران انتظامی ورود پیدا کنند بلکه می‌توان با انجام کار‌های فرهنگی موضوعی را مدیریت و نتیجه لازم را نیز گرفت.

مصری گفت : یکی از توقعات عمومی و انتظارات همیشگی از پلیس مبارزه و برخورد با مصادیق روزه خواری در ماه مبارک رمضان و بدحجابی بوده است در حالی که راه‌های دیگری نیز وجود دارد و همه مسئولان و عموم شهروندان نسبت به این قضایا مسئول هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با بدحجابی و روزه خواری در جامعه تنها پلیس نیست، این‌ها معضلات فرهنگی هستند که نباید نگاهی انتظامی به آن‌ها داشت بلکه باید با دیده‌ای فرهنگی به آن نگریست و در صدد رفعشان برآئیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به امنیت موجود در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: امروز آنچه که معلوم و مسجل است رضایتمندی اقشار مختلف مردم از امنیتی است گه توسط پلیس تحت مدیریت سردار امان اللهی ایجاد شده است.

مصری در پایان گفت: امروز در سایه تلاش‌های مستمر و مجاهدانه پلیس، کرمانشاه به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده که جای قدردانی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

امروز در سایه تلاش‌های مخلصانه شاهد وجود امنیتی مطلوب هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار