تعلل کمیته انضباطی در اعلام رای متخلف لیگ برتر بانوان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از گذشت ۲ هفته هنوز مجازاتی برای خاطیان این درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان صادر نکرده است.

بلاتکلیفی در رای کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگیری‌ در بازی ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقتی را مبنی بر محرومیت دنیا بندار، فاطمه عادلی و زهره کودایی بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان و سارا ظهرابی نیا و ندا رضاپور (بازیکنان) و مریم جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان تا پایان لیگ بانوان اعلام کرد.

این دستور پس از گذشت یک روز توسط ابراهیم شکوری دبیر فدراسیون فوتبال در ارتباط با مریم جهان نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان لغو شد و او در هفته هفدهم و هجدهم لیگ باز هم در کنار زمین هدایت تیمش را بر عهده داشت.

یک هفته پس از حوادث ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، درگیری دیگری در لیگ بانوان در هفته هفدهم حادث شد، اما این بار نه بین تیم‌ها بلکه بین بازیکنان و حراست ورزشگاهی که در آن بازی ۲ تیم زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام برگزار شده بود.

طبق اعلام کمیته انضباطی قرار بود روز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه متخلفان مربوط به این ۲ بازی شناسایی و رایی قطعی در ارتباط با آن‌ها صادر شود، اما هنوز کمیته انضباطی با توجه به اتمام موعد مقرر هیچ رایی را در ارتباط با حوادث هفته شانزدهم و هفدهم لیگ بانوان اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار