فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است و تمام زوایای پیدا و پنهان انقلاب اسلامی برگرفته از درس‌های بزرگ کربلا و صحنه پرشور عاشوراست.

امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام    ؛ سرهنگ جمال شاکرمی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در مسجد جامع این شهر امام خمینی (ره)، را شخصیتی فراتر از زمان دانست و گفت هر چه از زمان می‌گذرد، زوایای پیدا و پنهان این شخصیت بزرگ الهی برای ما آشکارتر می‌شود.

وی افزود: حادثه بزرگ انقلاب اسلامی، یک «نه» محکم به همه ایسم‌های عالم بود و در پرتو مقامات معنوی و مناجات عارفانه و معرفت و اخلاص امام راحل، گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان ایجاد شد.

شاکرمی اضافه کرد : امروز بخش بزرگی از جهان تحت تأثیر گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی قرار دارد، ابراز کرد: ژرف‌نگری و ارتباط معنوی امام راحل باخدای متعال از ویژگی‌های بارز آن حضرت در هدایت و پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی بود.

سرهنگ شاکرمی، با تأکید بر اینکه ابعاد شخصیتی امام راحل تا زمان‌های دوردست ناشناخته است، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم به فهم جدیدی از نگاه الهی و آینده‌نگری امام راحل می‌رسیم، بعد از اولیای الهی و ائمه اطهار (ع) و معصومین (ع)، بالاترین شخصیتی که بخش بزرگی از دنیا را تحت تأثیر قرار داده است امام راحل بوده است.

وی، بابیان اینکه امام راحل سرآغاز یک بعثت بود، تصریح کرد: امام در عصر تمدن‌های جدید و بردگی نوین، موجب تزلزل پایه‌های نظام پهلوی شد، امروز تحت تأثیر گفتمان امام راحل شاهد فروپاشی و تزلزل استکبار جهانی در نقاط مختلف جهان هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام در هیچ جای دنیا شناخته‌شده نیست، گفت: امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است و تمام زوایای پیدا و پنهان انقلاب اسلامی برگرفته از درس‌های بزرگ کربلا و صحنه پرشور عاشوراست.

سرهنگ شاکرمی، دشمن‌شناسی و دوست شناسی از ویژگی‌های بارز امام راحل عنوان و خاطرنشان کرد: امروز باید با تأسی از گفتمان امام راحل، با بصیرت دشمنان را به‌خوبی شناخت و راهی جز مقاومت در برابر دشمنان وجود ندارد.

انتهای پیام/اس

تزلزل استکبار جهان تحت تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، ارتحال امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.