نهاد‌های مطالعاتی صهیونیستی: اسرائیل در هیچ نبردی در آینده پیروز نخواهد شد

پژوهش‌های صهیونیست‌ها نشان می‌دهد به سبب ضعف ساختار در داخل رژیم صهیونیستی، این رژیم خود به خود از هم فروپاشیده خواهد شد.

نهاد‌های مطالعاتی صهیونیستی: اسرائیل در هیچ نبردی در آینده پیروز نخواهد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، گزارش‌ها و پژوهش‌های صهیونیستی، سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را که گفت اسرائیل امروز، ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است، تأیید می‌کند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد اقدام صهیونیست‌ها به خرید خانه‌ در خارج از فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

هاشم السید حسن، گزارشگر المنار گفت سخنان دبیرکل حزب الله درباره وضعیت رژیم اشغالگر در سال ۲۰۱۹ با شناخت، اطمینان و اطلاع از دقیق‌ترین جزئیات در داخل این رژیم بیان شد. المنار بخشی از سخنان سید حسن نصرالله در روز جهانی قدس را پخش کرد که در آن گفت: «اسرائیل در سال ۲۰۱۹ ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است.»

ولید محمد علی، پژوهشگر فلسطینی گفت: «کارشناسان مسائل راهبردی و مراکز پژوهشی صهیونیستی به ویژه مرکز امنیت ملی دانشگاه تل آویو از مدتی پیش به نتایج قطعی رسیدند که نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند در هیچ نبردی در آینده پیروز شود.»

ماهر الطاهر، مسئول روابط سیاسی جبهه خلق آزادی‌بخش فلسطین نیز گفت: «علت اصلی که باعث شده است اسرائیل نتواند به هیچ دستاورد جدیدی برسد، قدرت محور مقاومت است. این محور به واقعیت تبدیل شده است.»

گزارشگر افزود اسناد و مدارک صهیونیستی درباره ضعف اسرائیل فراوان است که از جمله آن پژوهش‌ها و گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد اوضاع در داخل رژیم صهیونیستی به کجا منتهی شده است. یکی از آن‌ها گزارش بن یشای، تحلیلگر نظامی در پایگاه اینترنتی «وای نت» است که در آن آمده به سبب برخی واقعیت‌های اجتماعی، روانی و سیاسی که دامنگیر جامعه صهیونیستی شده است، اسرائیل در هیچ جنگ آینده‌ای چه در غزه، چه در لبنان و چه در سوریه باشد، پیروز نخواهد شد.

ماهر الطاهر گفت: «نسل‌های جدید صهیونیست‌ها یعنی نسل جوان دچار تزلزل شده اند. بحران عمیق فقدان اعتماد در اسرائیل وجود دارد. آن‌ها خواستار نبرد نیستند و در داخل رژیم صهیونیستی مشکل واقعی وجود دارد.»

ولید محمد علی افزود: «نباید فراموش کنیم که بیشتر صهیونیست‌ها (در خارج) به سفارتخانه‌ها مراجعه می‌کنند تا روادید‌های پدران و نیاکان خود را باز پس بگیرند و روادید دیگری داشته باشند. خرید واحد‌های آپارتمانی در کانادا، رومانی و برخی کشور‌های اروپایی از جانب صهیونیست‌ها افزایش یافته است. همه این عوامل نشان می‌دهد شهرک نشینان مطمئن شده اند که در فلسطین باقی نخواهند ماند.»

گزارشگر شبکه المنار در پایان گفت: طبق گزارش بن یشای هر نبردی به مثابه کوبیدن میخ دیگری بر تابوت این رژیم خواهد بود. جنگ‌های متعددی که می‌تواند ساختار سست داخل رژیم صهیونیستی را فاش کند، هشداری است مبنی بر اینکه این رژیم خود به خود از هم فروپاشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار