معجره صندلی فوتبال/ فتاحی معروف‌تر از پروفسور سمیعی و برانکو!

حضور سعید فتاحی در فوتبال ایران سبب شده تا او معروف‌تر برانکو و حتی پروفسور سمیعی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی، رئیس مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران این روز‌ها حواشی زیادی داشته و فوتبالدوستان حتی او را به دلیل کار‌هایی که انجام داده، بیشتر از فوتبالیست‌ها می‌شناسند. او کمک داوری بوده که ابتدا به عنوان مسئول برگزاری‌ها انتخاب و سپس رئیس مسابقات سازمان لیگ شد و به دلیل اینکه حیدر بهاروند در امور لیگ دخالتی نمی‌کند، او همه کاره فوتبال ایران است.

البته باید این را هم بگوییم که هیچ ماجرایی در فوتبال ایران وجود ندارد که سعید فتاحی در مورد آن اظهارنظر نکرده باشد. او بیشتر از سرمربی تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال و حتی بازیکنان دیده می‌شود و اصرار دارد که در هر شرایطی مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد.

معجره صندلی فوتبال/ فتاحی معروف‌تر از پروفسور سمیعی و برانکو!

فتاحی در تمام دیدار‌های حساس، در کنار زمین حضور دارد و نتیجه این اتفاق، ماجرایی شبیه درگیری فیزیکی با سرپرست باشگاه خونه‌به‌خونه است. این مدیر بعد از بازی‌ها در میکسدزون به استقبال خبرنگار‌ها و پرسش‌های‌شان می‌رود و البته که پاسخگو بودن، یک خصلت قابل‌تقدیر است، اما بدون تردید پاسخگویی با تمایل افراطی به دیده شدن به هر قیمتی تفاوت زیادی دارد.

معجره صندلی فوتبال/ فتاحی معروف‌تر از پروفسور سمیعی و برانکو!

شاید بسیاری از هواداران فوتبال ندانند، اما بهاروند، مسئول اصلی سازمان لیگ و در واقع رئیس سعید فتاحی است. پیش‌تر، مهدی تاج و عزیز‌الله محمدی در پست ریاست سازمان لیگ، چهره‌هایی رسانه‌ای به‌شمار می‌رفتند، اما بهاروند همه مسئولیت‌های رسانه‌ای را به سعید فتاحی واگذار کرده است و او همه کاره فوتبال ایران است و به این دلیل در جستجوی گوگل، او بالاتر از پروفسور سمیعی، برانکو و بسیاری از فوتبالیست ها و مربیان قرار دارد.

معجره صندلی فوتبال/ فتاحی معروف‌تر از پروفسور سمیعی و برانکو!

البته به دلیل اتفاق های فینال جام حذفی، کمیته اخلاق با صدور بیانیه ای او را تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال محروم و حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی برای ارائه توضیحات در خصوص وقایع رخ داده در جریان مسابقه مذکور، امروز (دوشنبه) به کمیته اخلاق احضار  کرد و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/

سعید فتاحی برکنار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
افتضاحی که سازمان لیگ در برگزاری فینال جام حذفی رقم زد برای همه روشن شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
بله
آخرین اخبار