معرفی معاون جدید میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

طی مراسمی علیرضا قوچی به عنوان معاون جدید میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قوچی متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرمت بنا‌ها و بافت‌های تاریخی است که پیشتر در سمت‌های مدیر پایگاه میراث فرهنگی کندوان، مدیر دفتر فنی، رئیس امور شهرستان‌ها و ناظر پروژه‌های مرمتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی انجام وظیفه کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در آئین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید میراث فرهنگی، گفت: در سال‌های اخیر جوان گرایی و استفاده از جوانان در مسئولیت‌های کلیدی و راهبردی همواره در سرلوحه امور این اداره کل قرار گرفته است.

مرتضی آبدار اظهار داشت: این تغییر در همین راستا و با عنایت به وجود پروژه‌های مرمتی متعدد در سال جاری و با هدف بهره مندی از ظرفیت متخصصان جوان صورت می‌پذیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات حسن قریشی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی وی را به عنوان مشاور عالی در حوزه میراث فرهنگی منصوب کرد.

آذربایجان شرقی با داشتن یکهزار و ۸۰۰ اثر و بنای تاریخی جزو ۵ استان نخست ایران در این حوزه و گردشگری به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/ش

وجود یکهزار و ۸۰۰ اثر و بنای تاریخی در آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار