عملیات اجرایی تکمیل جاده سرعین – اردیموسی بزودی آغاز می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: عملیات اجرایی تکمیل جاده سرعین – اردیموسی بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه عمرانی این شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سرعین در حوزه گردشگری و تمایل مردم برای مسافرت به این شهرستان در طول سال، توسعه آن، نیازمند نگاه ملی است.

وی افزود: عملیات اجرایی تکمیل جاده سرعین به اردیموسی، همچنین جاده سرعین به آلوارس، ظرف مدت ۱۵ روز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ضمن بازدید از کمپ ورزشی سرعین، تصریح کرد: طی هفته آتی، جلسه کارشناسی، در مورد نحوه واگذاری زمین، برای کمپ ورزشی این شهرستان، توسط دستگاه‌های ذیربط برگزار خواهد شد.

امامی یگانه ادامه داد: با توجه به اهمیت گردشگری زمستانی در استان اردبیل، بررسی وضعیت پیست اسکی آلوارس و توسعه آن نیز جزء اولویت‌های این شهرستان است.

وی افزود: تکمیل ساختمان اداره راهداری و عملیات ساختمان آتش نشانی سرعین توسط شهرداری نیز باید تسریع شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در بخش دیگر سخنانش گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، شهرستان سرعین، با آمادگی کامل در جهت تامین نیازمندی‌های گردشگران، اعم از خدمات عمومی، جایگاه‌های سوخت و اورژانس، به استقبال مسافران خواهد رفت.

امامی یگانه در ادامه از کمربندی سرعین، مسیر سلامت و اجرای سنگ فرش پازل توسط شهرداری بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی تکمیل جاده سرعین به اردیموسی

برچسب ها: عمرانی ، کمپ ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.