فرماندار خاش:

ساماندهی سوخت در منطقه از مهمترین برنامه‌های مسئولان است

فرماندار شهرستان خاش گفت: ساماندهی سوخت برای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سرمایه‌های ملی از برنامه‌های مهم و شاخص مسئولان در جهت ارائه خدمت شایسته و عادلانه به مردم منطقه است.

ساماندهی سوخت در منطقه از مهمترین برنامه‌های مسئولان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش اظهار داشت: منابع موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین پهناورمان ایران؛ متعلق به تمام ملت بوده و اینگونه نیست که عده‌ای به سود و منفعت کلان برسند و اقشار نیازمند از سرمایه‌های ملی بی بهره بمانند.

وی بیان کرد: پایش جایگاه‌های سوختی، ایجاد گذرگاه‌های مرزی، تحویل سوخت به مرزنشینان و قانونمندی فعالیت‌ها در حوزه تجارت سوخت در دستور کار مسئولان است بنابراین همگان باید بتوانند از برکات و دستاورد‌های نظام به خوبی استفاده کنند.

فرماندار خاش گفت: در ماه‌های اخیر در مبحث عرضه و توزیع سوخت در شهر‌های سیستان و بلوچستان مشکلاتی برای مردم ایجاد شد که تدابیر لازم برای ریشه کن کردن مشکلات و معضلات و ناهنجاری‌ها اندیشیده شد.

وی ادامه داد: در نتیجه بررسی‌های مسئولان و اتخاذ برنامه‌های کارشناسی شده طرح کدینگ کارت‌های سوخت و پایش جایگاه‌های سوختی به عنوان راهکار دولت برای مقابله با سودجویی‌های عده‌ای خاص مورد توجه قرار گرفت.

یوسفی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار کارت سوخت ویژه خودرو‌ها در سیستان و بلوچستان باید وجود داشته باشد گفت: بر اساس گزارش‌های مسئولان استان هم اینک افزون بر ۸۰۰ هزار کارت سوخت در جایگاه‌های سوختی منطقه فعال هستند و بسیاری از باند‌های مافیایی سهمیه سوخت مردم منطقه را دریافت و به فروش می‌رسانند.

وی اظهار داشت: کارت‌های سوختی که از فروردین سال قبل تا اردیبهشت امسال در جایگاه‌های سوختی سیستان و بلوچستان فعال بوده‌اند همچنان فعال هستند، اما از ۲۰ مرداد این کارت‌ها با توجه به فراخوان ملی در خصوص هوشمندسازی کارت‌های سوختی با اعلام مفقودی مالکان شهرستانی باطل و مسدود خواهند شد.

انتهای پیام/ع

کارت‌های سوخت مهاجر  باطل و مسدود خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار