امام خمینی (ره) بهترین چراخ هدایت، برای بشر بود

نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت:امام خمینی (ره) همچون چراغی بهترین دوران عمر خود را وقف هدایت مردم نمود.

امام خمینی (ره) بهترین چراخ هدایت، برای بشر بودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نایین، ایشان را را رهبر بی نظیری در جهان اسلام دانست و گفت: اندیشه‌های ایشان همچنان چراغ هدایت مسلمانان جهان است.

این نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بیان نمود: آن چیزی بود که در ایران اتفاق افتاد و رهبری که با تقوا و صدق عمل، توانسته بود تأیید و هدایت الهی را جلب کند، حرکت خود را شروع کرد و در ظرف پانزده سال مجاهدت و تلاش مستمر، توانست توده‌های عظیم مردم را بتدریج در خدمت هدف که همان حکومت اسلامی، تشکیل نظام اسلامی و اجرای احکام اسلامی بودبه حرکت درآورد.

حجت الاسلام صادقی، با تبیین ابعاد شخصیت الهی امام خمینی (ره) و تاثیر آن در اتحاد امت اسلامی گفت: ایشان از چنان شخصیت والایی برخوردار بود که می‌توانیم هم اکنون تاثیر آن را در جای جای امت اسلامی مشاهده کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) با بنیانگذاری انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که اسلام نه فقط هدایتگر دینی بلکه چراغ هدایتی برای حرکت‌های سیاسی و اجتماعی در جوامع مختلف است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در ادامه اظهار نمود: نگاه امام خمینی (ره) همیشه به سوی محرومان جامعه بود و انقلاب را متعلق به مستضعفان می‌دانست. این رویکرد امام خمینی (ره) سبب می‌شد تا فرودستان جامعه احساس کنند دیده شده‌اند و در معادلات قدرت نقشی دارند.

وی با اشاره به ویژگی امام خمینی (ره) بیان نمود: بنیان گذار انقلاب اسلامی با سختی و مشقت‌های فراوانی پرچم عزت و سرافرازی را به دست گرفت و در مقابل رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های استکباری ایستادگی کرد. ایشان شخصیت بی نظیر و برجسته‌ای داشته است، بعد از پیروزی انقلاب هم رهبری بی نظیر ایشان زبانزد خاص و عام بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به بیانات شهید آیت الله مطهری گفت: این شخصیت بزرگوار در بازگشت از سفر فرانسه و دیدار با امام خمینی (ره) در پاسخ به دوستانش که از او پرسیدند چه دیدی؟ گفت: چهارتا «آمن» دیدیم، آمن به هدف- به هدفش ایمان دارد. دنیا اگر جمع بشود، نمی‌تواند او را از هدفش منصرف کند، آمن بسبیله - به راهی که انتخاب کرده، ایمان دارد. امکان ندارد بتوان او را از این راه منصرف کرد. شبیه همان ایمانی که پیغمبر به هدفش و به راهش داشت، آمن بقوله - در میان همه رفقا و دوستانی که سراغ دارم، احدی مثل ایشان به روحیه مردم ایران ایمان ندارد. به ایشان نصیحت می‌کنند که: «آقا! کمی یواشتر. مردم دارند سرد می‌شوند، مردم دارند از پای در می‌آیند.» می‌گوید: «نه مردم این جور نیستند که شما می‌گویید. من مردم را بهتر می‌شناسم.» و ما می‌بینیم که روز به روز صحت سخن ایشان بهتر آشکار می‌شود؛ و بالاخره، بالاتر از همه؛ آمن بربه- در یک جلسه خصوصی، ایشان به من گفت: «فلانی! این ما نیستیم که چنین می‌کنیم. من دست خدا را به وضوح حس می‌کنم.»

وی در پایان افزود: امروز مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب، راه امام خمینی (ره) را با صلابت و قاطعیت ادامه داد و وظیفه همه ملت ایران و مسلمین جهان این است که پشتیبان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشند.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور مسئولین و مردم در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) همراه با مرثیه خوانی و سخنرانی برگزار شد.

انتهای پیام/ف

امام خمینی (ره) همچون چراغی بهترین دوران عمر خود را وقف هدایت مردم نمود

برچسب ها: امام خمینی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار