خدمات رایگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بیرجند به نمازگزاران در روز عید فطر

۱۱۰ اتوبوس درون شهری و بیش از ۱۵۰ تاکسی شهرداری بیرجند نمازگزاران را در روز عید فطر به صورت رایگان جابجا خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، غلامپور ، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: فعالیت اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از ساعت ۵ و نیم صبح روز عید فطر از انتهای خطوط آغاز و نمازگزاران را به سمت مصلی المهدی جابجا می‌کنند.

وی با تاکید بر استفاده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی برای کاهش مشکلات ترافیکی، افزود: این سازمان آمادگی کامل دارد تا درصورت نیاز، اتوبوس‌های بیشتری را برای جابجایی نمازگزاران اختصاص دهد، ولی همبن تعداد اتوبوس هم درصورتیکه تا قبل از نماز دو سرویس رفت انجام دهند، ظرفیت جابجایی ۱۰ هزار مسافر را دارند.

غلامپور با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته ۵۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌های سازمان خالی بود، گفت: امسال اتوبوس‌ها تنها در ایستگاه اتوبوس مسافر سوار نمی‌کند و چنانچه مسافری به مقصد مصلی المهدی در خیابان اصلی باشد اورا سوار خواهند کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تاکسی در روز عید فطر به صورت رایگان مسافران را به سمت مصلی المهدی و بالعکس جابجا می‌کنند، برچسب رایگان دارند، افزود: پارسال ۵۰ تاکسی در روز عید فطر نمازگزاران را به صورت رایگان جابجا کرد و امسال تعداد بیشتری اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: بعد از اتمام نماز هم اتوبوس‌ها در ضلع غربی و جنوبی و تاکسی‌ها هم در اطراف مصلی مستقرند تا نمازگزاران را به صورت رایگان به سمت مقصدشان جابجا کنند.

غلامپور از خدمات رایگان تاکسی اینترنتی تاچ سی هم در روز عید فطر خبرداد و گفت: با نصب اپلیکیشن تاچ سی تمامی کسانیکه تماس گرفتند و مقصد آنان مصلی المهدی باشد به صورت رایگان سرویس دهی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

فعالیت اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در بیرجند از ساعت ۵ و نیم صبح روز عید فطر

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.