تمهیدات ترافیکی نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی امام خمینی (ره)

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای برگزاری نماز عید سعید فطر تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تمهیدات ترافیکی نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری نماز عید سعید فطر از ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۴ خرداد ماه) آغاز شده است و تا پایان برگزاری مراسم در روز چهارشنبه (۱۵ خرداد ماه) و عادی شدن ترافیک در اطراف مصلی امام خمینی (ره) ادامه دارد. در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی را در معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) (محل برگزاری نماز عید فطر) اعمال می کند. تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به شرح ذیل است:

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۴ صبح امروز چهارشنبه (۱۵ خرداد ماه) در محدوده خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی ممنوع خواهد بود.

همچنین طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در حدفاصل صابونچی و خیابان شهید قنبرزاده، خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلی امام خمینی(ره)، مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از پل سید خندان، مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی(ره) از تقاطع کردستان و تردد خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان‌های شهید بهشتی و شهید مطهری نیز ممنوع است.

گفتنی است؛ از ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۴ خرداد ماه) توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌ بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر دو مسیر، بزرگراه رسالت بعد از بزرگراه آفریقا تا پل سیدخندان در هر دو مسیر، طول خیابان شهید قنبرزاده در حدفاصل بزرگراه رسالت و خیابان شهید بهشتی در هر دو مسیر و خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی ممنوع است و پاکسازی در این مسیر‌ها به طور کامل انجام می‌شود.

گفتنی است؛ توقف هر گونه خودرو در خیابان میرعماد در حدفاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، طول خیابان شهید مفتح در حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری به استثناء اتوبوس‌های شرکت واحد، طول خیابان پاکستان از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه مدرس و طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در حد فاصل قنبرزاده تا عشق‌یار به استثناء موتورسیکلت ممنوع است و پاکسازی کامل انجام خواهد شد.

همچنین محدوده ضلع غربی میدان هفت تیر در حد فاصل خیابان زهره و خیابان قائم مقام فراهانی و طول خیابان شهید مطهری در حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان سهروردی نیز ممنوع است و پاکسازی به طور کامل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار