بیش از یک هزار پایگاه دریافت زکات فطریه در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: ۱هزار و ۲۰۰ پایگاه عیدفطر در سراسر استان برای دریافت زکات فطریه فعال است.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت:مردم روزه‌دار گلستانی می‌توانند زکات فطریه خود را در یک هزار و ۲۰۰ پایگاه عیدفطر پرداخت کنند.

اسکندری افزود: همچنین مردم خیر و نیکوکار گلستانی می‌توانند با روش #۰۱۷*۸۸۷۷* فطریه خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

اسکندری افزود: همچنین می‌توانند با واریز به شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی و شماره کارت‌بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و اپلیکیشن‌های سنا، سکه و ایوا و همچنین با مراجعه به سایت کمیته امداد نسبت به پرداخت زکات فطریه خود به کمیته امداد استان گلستان اقدام کنند.

اسکندری ادامه داد: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و میعادگاه‌های نماز پرشکوه عید سعید فطر آماده دریافت فطریه هم استانی‌ها است.

وی افزود: گلستانی در سال گذشته بیش از۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه به کمیته امداد استان گلستان برای کمک به محرومان و نیازمندان پرداخت کردند.

انتهای پیام /گ
 
 

بیش از یک هزار پایگاه دریافت زکات فطریه در گلستان فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.