حفظ وحدت، امنیت و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:وحدت، امنیت و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان است که باید آن را حفظ کنیم .

حفظ وحدت، امنیت و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر حسینیه سنندج گفت: در شرایطی که جهان تسلیم استکبار شده بود، امام خمینی (ره) یک خط فکری جدید در جامعه جهانی مطرح کرد که ابرقدرت‌های شرق و غرب را نفی کرد.

وی افزود: امام راحل تاکید کرد که نباید زیر چتر طاغوت بود و تنها باید زیر چتر خدا و اسلام قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه تصریح کرد: دشمنان تصورشان این بود که بعد از رحلت امام خمینی(ره) ایران دچار چالش می‌شود اما با مدیریت رهبری و با آن ویژگی‌هایی که در ایشان جمع هست، خلف صالحی برای امام و پرچمداری پرافتخار برای ملت بوده و هستند.

وی دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی، دفاعی و سایر شاخص‌ها را نتیجه مدیریت مدبرانه و عالمانه 30 ساله رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: هرچند ترامپ و افرادی مانند بولتون ادعاهایی علیه ایران دارند اما با این وجود از ما می‌ترسند چرا که به قدرت دفاعی ما پی برده‌اند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: آنها ناوهای خود را در منطقه مستقر کرده‌اند اما ملت ایران به اینها اعتنایی نمی‌کنند چون می‌دانند خداوند قدرتی به آنها داده که دشمنان از آن واهمه دارند.

وی یادآوری کرد: استکبار تلاش کرد تا جنگ را به مرزهای کشورمان بکشانند و با مسائلی در داخل ایران ناامنی ایجاد کنند اما مردم هر بار برای مقابله با آن به میدان آمدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: بعد از چهل سال ایثار و مقاومت به جایی رسیده‌ایم که جز قدرتمند‌ترین کشورهای منطقه هستیم و امروز دشمنان اصلی، آمریکا و اسرائیل در موضع دفاعی قرار گرفته‌اند چون قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران را درک کرده‌اند.

خطیب نماز عید فطر حسینیه سنندج گفت: در طول چهل سال از انقلاب همیشه مورد تحریم ظالمانه دشمنان بوده‌ایم و امروز به خاطر همین تحریم‌ها به جایگاه‌های بالاتر و بهتری از لحاظ علمی و اقتصادی و نظامی رسیده‌ایم طوریکه که رشد علمی در ایران 11 برابر متوسط جهانی است.

وی به اقتدار ایران اسلامی و پیشرفت‌های علمی و تسلیحاتی کشور اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در طول این چهل سال با قدرت و اقتدار در برابر آمریکا و استکبار ایستاده و در این مدت به پیشرفت‌های تسلیحاتی فراوانی دست پیدا کرده و این افتخار بزرگی است و همین مولفه‌های پیشرفت ما را به جلو می‌برد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی پیشرفت کشور ایران در زمینه موشکی، زیردریایی و هوافضا را یکی از قدرت‌های ایران برشمرد و گفت: ساخت زیر‌دریایی‌های ایران که آمریکا را به وحشت انداخته صددرصد توسط نیروهای بومی کشورمان ساخته شده است.

وی همچنین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب هم گام دوم انقلاب را مطرح می‌کنند چرا که انقلاب ما زمینه‌ساز ظهور است.

خطیب نماز عید فطر حسینیه سنندج گفت: اگرچه در حال حاضر با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما با ایستادگی و مقاومت و روحیه انقلابی گذر خواهیم کرد همانطور که مقاومت و ایستادگی در جنگ تحمیلی پیروزی عزتمندانه‌ای را برای ما رقم زد.

وی تاکید کرد: وحدت، امنیت و مقاومت رمز پیروزی ماست که باید آن را حفظ کنیم و اگر گاها صحبت‌هایی از سازش با دشمن می‌شود، بدانیم که اینها زمزمه‌های شیطان است.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به سالگرد رحلت جانگدز امام خمینی (ره) یادآور شد: امام دنیا را تکان و تاریخ را دگرگون کرد، زمانی که مبارزه را آغاز کرد جهان به سمت کفر پیش می رفت و شرق و غرب با دین مبارزه می کردند اما او آمد و این مسیر را تغییر داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امام تاکید داشتند دین و قانون الهی باید در جامعه حاکم باشد و نوع تفکر جدیدی را ارائه کرد که طرفداران خود را پیدا و در دنیا توسعه یافت تا حدی که امروز نام امام (ره) و فکر او در همه جای جهان زنده است.

انتهای پیام/م

 پیشرفت  در زمینه موشکی، زیردریایی و هوافضا  یکی از قدرت‌های ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.