روز جمعه؛

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در مسیر اهواز - ایذه به سمت شهرکرد

براساس اعلام پلیس راه خوزستان، تردد خودرو‌های سنگین در مسیر اهواز - ایذه به سمت شهرکرد در بعدازظهر جمعه ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پلیس راه استان خوزستان اعلام کرد: تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها در بعداز ظهر جمعه در مسیر اهواز - ایذه به سمت شهرکرد و برگشت ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده است: به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد در جاده اهواز – هفتکل - باغملک - ایذه- شهرکرد و برگشت ممنوع بوده و مسیر جایگزین جاده اهواز - اندیمشک - خرم آباد -اصفهان – شهرکرد است.

همچنین پیش از این نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص تردد در مسیر‌های این استان همزمان با تعطیلات عید فطر اعلام کرد: آزادراه اندیمشک - پل زال در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت تردد خروج ۱۱ هزار و ۳۰۲ خودرو و ثبت ورود ۷ هزار و ۵۶۶ خودرو، پرترددترین جاده در خوزستان بود.

بر اساس این گزارش، دیگر جاده‌های پر تردد خوزستان بهبهان - گچساران، جاده قدیم اندیمشک-پل زال، اندیمشک- دهلران، دهدز-لردگان، هندیجان- دیلم، بهبهان –دیلم، و مسجدسلیمان-شهرکرد هستند که از ترافیک روانی برخوردار هستند.

برابر اعلام این اداره کل، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۴ سامانه تردد شمار، ورود ۲۹ هزار و ۶۸۹ خودرو به خوزستان و خروج ۳۷ هزار و ۴۳۵ خودرو از هشت مسیر ارتباطی استان را به ثبت رسانده‌اند.

جاده‌های اهواز -شوش، ماهشهر- بندرامام خمینی (ره) و بندر امام خمینی (ره) - ماهشهر بیشترین تردد درون استانی را در ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

بر اساس این گزارش، ۶.۱ درصد از راه‌های برون شهری ۶.۷ از راه‌های شریانی و ترانزیتی و هفت درصد از راه‌های روستایی کل کشور در استان خوزستان قراردارد.

خوزستان ششمین استان کشور در طول راه‌های برون شهری (بدون راه‌های روستایی) و هفتمین استان کشور در میزان طول راه‌های شریانی و ترانزیتی کشور است.

خوزستان ۱۸ هزار کیلومتر جاده، ۵۶ جاده ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه دارد.

انتهای پیام/گ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها

برچسب ها: پلیس راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.