در رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان قم؛

درخشش بلندقامتان نوجوان تیم ستارگان قم

تیم ستارگان قم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های استان شد.

تیم بسکتبال ستارگان قم بر سکوی نخست ایستادبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات باشگاهی لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان  استان قم با قهرمانی بسکتبالیست‌های تیم ستارگان بدون هیچ باختی به پایان رسید.


 تیم ستارگان در رده بندی نهایی مسابقات فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم با کسب ۶ برد، بدون باخت و ۱۲ امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد.

بسکتبالیست‌های تیم مهرام که تا هفته پایانی امیدوار به قهرمانی بودند سرانجام با کسب پنج برد، یک باخت و ۱۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند.


تیم شهید رضائیان در این رقابت‌ها سه برد و سه باخت را رقم زد و با کسب ۹ امتیاز و تفاضل مثبت هشت روی سکوی سوم قرار گرفت،  بسکتبالیست‌های تیم پویان با کسب سه برد، سه باخت، ۹ امتیاز و تفاضل سه در مکان چهارم ایستادند و تیم مهتاب با سه برد، سه باخت، ۹ امتیاز و تفاضل منفی ۱۱ پنجم شد. 


تیم بسکتبال نوجوانان شهرداری قم در این رقابت‌ها پنج بازی را به حریفان واگذار کرد و با کسب یک برد و هفت امتیاز در رده ششم به کار خود پایان داد، اما مهرام نوین تنها تیم بدون برد این دوره از مسابقات بود که با ۶ باخت و ۶ امتیاز در آخرین جایگاه جدول ردهبندی به مقام هفتم دست یافت.

با توجه به تقاضای تیم‌ها و همچنین افزایش تعداد بازی‌ها در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم، کمیته مسابقات هیئت بسکتبال مرحله پلی آف لیگ نوجوانان را برنامه ریزی کرد و بدین ترتیب تیم سوم جدول یعنی شهید رضاییان با تیم ششم یعنی شهرداری دیدار می کند و تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی پویان و مهتاب نیز با یکدیگر مسابقه می دهند. 


در شرایطی که بازی‌ها به صورت تک بازی برگزار می شود، در مرحله دوم پلی آف، ستارگان با برنده بازی پویان و مهتاب دیدار میکند و مهرام به مصاف برنده بازی شهید رضائیان و شهرداری می رود.

انتهای پیام/ش

لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های استان  قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.