خسرو حیدری بازیکن سابق استقلال گفت: در جریان انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال نیستم.

خسرو حیدری: از اخبار استقلال خبر ندارم/ من و حاشیه؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو حیدری بازیکن استقلال در لیگ هجدهم که بازی تیم ملی با سوریه را از نزدیک مشاهده کرده بود، در پایان بازی گفت: ویلموتس نشان داد قوی عمل کرده است و تیمی را می‌سازد که هجومی بازی می‌کند. او هر جا کار کرده است تیم هایش را هجومی ساخته است، ایران هم الان دارد به همان جایگاه می‌رسد. این شروع کارش بود و جوانانی مثل الهیار صیادمنش هم شروع کارشان بود که او توانست گل‌زنی هم بکند.

او در خصوص برنامه‌اش بعد از خداحافظی از فوتبال تصریح کرد: دوره‌های مربی گری را به زودی شروع خواهم کرد تا به چیزی که هدفم است برسم.

حیدری در خصوص استقلال هم خاطر نشان کرد: استقلال خانه من است میخواهیم تیم خوبی برای سال آینده بسته شود، چون هواداران این انتظار را دارند. در کادر مربیان هم فرهاد مجیدی حضور دارد و به این موضوع کمک خواهد کرد تا تیمی بسازیم که دوباره آن را در جایگاه واقعی اش ببینیم.

حیدری در مورد حواشی اخیری که برایش پیش آمده تاکید کرد: من و حاشیه؟

او در پایان درباره انتخاب سرمربی استقلال هم گفت: از اخبار باشگاه خبر ندارم که چه کسی مربی خواهد شد، اما هر کسی سرمربی استقلال شد امیدوارم تیم را جایگاه واقعی‌اش برساند.


بیشتر بخوانید:

حمایت دسته جمعی استقلالی‌ها از منتظری

خروجی ها و ماندنی های استقلال مشخص شدند

مدیر برنامه‌های پاتوسی: با مبلغ ناچیزی پاتوسی را به استقلال آوردم/ حتی پول باشگاه آفریقایی هم به موقع پرداخت نکردند


انتهای پیام/

صحبت های خسرو حیدری در خصوص استقلال و تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار