اطلاعات گوشی گیمینگ ایسوس منتشر شد

شرکت ایسوس اولین جزئیات درباره گوشی گیمینگ خود، ROG Phone 2 را اعلام کرد.

اطلاعات گوشی گیمینگ ایسوس فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که ایسوس تلاش زیادی در حوزه گوشی‌های هوشمند انجام داد و بعد از گذشت زمان طولانی، گوشی پرچمدار جدید خود، ZenFone 6 را به صورت رسمی رونمایی کرد؛ ایسوس بالاخره حاضر شده است تا اولین اطلاعات رسمی درباره گوشی هوشمند گیمینگ جدید خود را به رسانه‌ها اعلام کند. همانگونه که پیش از این شایعه شده بود، ROG Phone 2 قرار است در سه ماهه سوم امسال، درست مانند نسخه اصلی آن که در ژوئن سال گذشته معرفی شده بود، رونمایی خواهد شد.

می‌توان انتظار داشت که ROG Phone 2 حداقل در چین، در ماه جولای رونمایی شود. گزارش‌های منتشر شده درباره شرکت ایسوس نشان می‌دهد که این شرکت تولیدکننده قطعات رایانه‌ای و گوشی‌های هوشمند برای تولید ROG Phone 2 با شرکت Tencent Games همکاری کرده است تا گوشی آینده خود را برای محتوای آینده آن به صورت بهینه تولید کند. شرکت منتشرکننده بازی‌های رایانه‌ای Tencent Games بازی‌هایی مانند PUBG و Fortnite را در کارنامه خود دارد که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و در سال‌های اخیر بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند این بازی‌ها را روی گوشی خود نصب کرده‌اند.

این همکاری به صورت رسمی Tencent را به عنوان شریک کاری ایسوس معرفی خواهد کرد البته نباید فراموش کرد که همین شرکت ماه مارس چنین قراردادی را با شرکت Razer امضا کرد. این خبر بدان معناست که هر انتظاری از ROG Phone 2 ایسوس داریم، باید در گوشی گیمینگ ریزر یعنی Razer Phone 3 هم ببینیم.


بیشتر بخوانید: باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری Zenfone 6 Edition 30 چه مزیت‌هایی دارد؟


متأسفانه، هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری ROG Phone 2 ایسوس وجود ندارد اما نسخه سال گذشته آن‌ها تقریبا ایده گوشی امسال را در ذهن به وجود می‌آورد. انتظار می‌رود گوشی گیمینگ آینده ایسوس دارای پردازنده Snapdragon 855 باشد و همراه با آن حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی باکیفیتی عرضه شود.

انتهای پیام/

همکاری ایسوس و شرکت منتشرکننده بازی برای تولید ROG Phone 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار