امام جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران، با الهام از حضرت امام، مقام معظم رهبری پایگاه جهانی انقلاب را شجاعانه، امیدوارانه، تثبیت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌ الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان گفت: مقاومت را کلید واژه انقلاب برشمرد و گفت: این‌ها با الهام از حضرت امام، مقام معظم رهبری و صبر انقلابی ملت ایران، پایگاه جهانی انقلاب را شجاعانه، امیدوارانه، مبتکرانه، عاقلانه و خردمندانه، تاکنون تثبیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد ایران یک کشور در دست آنان باشد، افزود: مقاومت، گزینه انقلابی ملت ایران است؛ چراکه می‌دانیم هزینه سازش با دشمن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

امام‌جمعه ابرکوه گفت: عقب‌نشینی اخیر کاخ سفید و در خواست مذاکره بدون پیش‌شرط اگرچه به قصد فریبکاری اما محصول همین مقاومت در جنگ اقتصادی و نمایش عزم راسخ ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

حجت‌الاسلام  حسینی با اشاره به بیانات رهبر در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور،ادامه داد: اقدام برخی جریان‌های خاص جهت ناامید کردن ملت ایران، سازمان‌یافته است که نمونه آن پروژه ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد با هدف زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی ایران است.

وی گفت: درخواست مذاکره بدون پیش‌شرط اگرچه به قصد فریبکاری، اما محصول مقاومت در جنگ اقتصادی و نمایش عزم راسخ ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره  به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: رهبر یکی از ویژگی‌های شاخص حضرت امام مقاومت و ایستادگی در برابر موانع و مشکلات، دانستند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: مقاومت همان انتخاب راه صحیح و راهکار صدور انقلاب برای رزمندگان حق‌طلب و کفر ستیز به ویژه در جهان اسلام است که نماد عینی آن را از سوی حزب‌الله، حشدالشعبی، انصارالله و فاطمیون افغانی و زینبیون پاکستانی ملاحظه می‌کنیم.

وی به اهداف شوم دشمن در ارائه سند آموزشی ۲۰۳۰ و پروژه ۲۰۴۰ در مباحث علمی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود: اساتید و دانشجویان انقلابی در دانشگاه‌ها موظف‌اند در این راستا تقابل قاطع کرده و رسالت جریان سازی فکری و فرهنگی انقلاب در دانشگاه را بر دوش گیرند و با التقاط و ارتجاع که دو آفت امروز جامعه دانشگاهی است، مبارزه کنند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان به نشست‌های ارتجاعی رژیم ریاض در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با هدف همسو کردن شورای همکاری خلیج‌ فارس، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی با اسرائیل علیه ایران و بی‌ارزش جلوه دادن جبهه مقاومت فلسطین برگزار شد که به نتیجه نرسید و در ۱۲۰ کشور جهان، مردم معامله قرن ترامپ که در حقیقت خیانت قرن است را محکوم کردند.

خطیب جمعه ابرکوه ضمن یادآوری سالروز تخریب حرم مطهر ائمه مظلوم بقیع در سال ۱۳۴۴ هجری قمری از سوی وهابیون، عنوان کرد: هرگز به مخیله این‌ها خطور نمی‌کرد که کمتر از صد سال پس‌ از این اقدام رذیلانه و خبیثانه علیه شعائر دینی شیعه، پیروان مکتب ولایت به برکت اسلام، امام، انقلاب و ولایت در جهان با عزت و افتخار و اقتدار حرف اول را بزنند.

وی ضمن تأکید بر ساده زیستی و دوری از خوی اشرافی و تجمل‌گرایی در تمامی بخش‌های زندگی از جمله برگزاری مراسمات مختلف، گفت: نارضایتی‌های بسیاری به خاطر چشم و هم‌چشمی‌های رنج‌ آور در شهر ابرکوه وجود دارد که رفته‌ رفته به رسوم کاذب و غلط تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ی

ایستادگی مردم ایران مقابل استکبار جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار