دستورکار ویژه برای تعریض جاده های دو طرفه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اقدامات جهادی در خصوص تعریض محور‌های بیستون به سنقر و کرمانشاه به روانسر و پاوه بزودی در دستور کار قرار می‎گیرد.

دستورکار ویژه برای تعریض جاده های دو طرفهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رئیس پلیس راه استان   کرمانشاه  گفت : در سه سال گذشته پلیس راه استان با مطالعه وتجزیه و تحلیل علل و عوامل شکل گیری تصادفات استان به این نتیجه رسید که وقوع تصادفات رخ به رخ ناشی از تجاوز به چپ در راه‌های دوطرفه نقشی ۵۰ درصدی در کشته و مجروح شدن قربانیان حوادث رانندگی برون شهری کل استان داشته است.


سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: پلیس راه استان در این مدت با برگزاری نشست‌های کارشناسی با اداره کل راه و شهرسازی نتایج مطالعات خود را با مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی در میان گذاشته که در جریان این نشست‌ها محور‌هایی که به علت وقوع تصادفات رخ به رخ حالت بحرانی پیدا کرده بودند تعیین و معرفی گردیدند.

وی یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی استان متناسب با گزارش‌های پلیس راه استان به منظور کاهش تصادفات رخ به رخ که شدیدترین نوع حوادث رانندگی می‌باشند عملیات تعریض، دوبانده کردن و تفکیک لاین‌های رفت و برگشت محور‌های معرفی شده را ازسه سال گذشته آغاز کرده یا اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره قبلی را در این محور‌ها تسریع نموده است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در محور‌هایی مانند جوانرود به ثلاث، اسلام آباد به حمیل، کرمانشاه به کامیاران، بیستون به هرسین، کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین و کنگاور به نهاوند که راه و شهرسازی استان اقدامات توسعه زیرساخت‌ها را آغاز کرده است کاهش تصادفات شاخ به شاخ کاملا ملموس بوده و این امر موجب کاهش تلفات در این محور‌ها شده است.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه انجام گرفته توسط شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان، ابراز امیدواری کرد اقدامات جهادی در خصوص تعریض محور‌های بیستون به سنقر و کرمانشاه به روانسر و پاوه نیز بزودی در دستور کار قرارگیرد.

وی در پایان از مردم خواست در هنگام رانندگی در جاده‌های دوطرفه و غیر مجزای استان از ارتکاب سبقت ممنوع و انحراف به چپ خودداری نمایند تا برای خود و دیگران حادثه نیافرینند.

انتهای  پیام/ز


اقدامات جهادی در خصوص تعریض محور‌های بیستون به سنقر و کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
جاده شهابیه خمین