معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

برگزاری کارگاه مهارت‌های پژوهشی ویژه طلاب لرستانی در تیر ماه امسال

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه مهارت‌های پژوهشی ویژه طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،حجت الاسلام کامران پنام،  معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه کارگاه مهارت‌های پژوهشی ویژه طلاب مدارس علمیه این استان تیرماه برگزار خواهد شد، افزود:در این کارگاه طلاب اهل قلم و مستعد در حوزه پژوهش شناسایی خواهند شد و زیر نظر اساتید مجرب مهارت‌های پژوهشی نوین را فرا خواهند گرفت.

کامران پنام با اشاره به برگزاری جشنواره استانی علامه حلی (ره) حوزه علمیه استان لرستان بیان داشت: امسال استقبال طلاب پژوهشگر و اهل قلم برای شرکت در این جشنواره افزایش یافته است بطوری که امسال ۶۵۰ اثر از حوزه‌های علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و رقابت پژوهشی برای طلاب برگزار خواهد شد، افزود: پژوهشگران آثار خود را در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، تحقیق پایانی، تفسیر قرآن، ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ اسلام و ادیان و مذاهب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی (ره) استان لرستان با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی (ره) ارزیابی و بررسی شده اند، افزود: ۱۲ ارزیاب آثار رسیده را در سه مرحله اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم ارزیابی نموده اند که مقالات برتر در اختتامیه این جشنواره که مهرماه در خرم آباد برگزار خواهد شد تجلیل می‌شوند.

پنام  در پایان یادآور شد: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در حوزه علمیه برادران در قالب مقاله و در حوزه علمیه خواهران در قالب تحقیق پایانی است.

انتهای پیام/ ر

کارگاه مهارت‌های پژوهشی ویژه طلاب لرستانی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.