انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

پیروزی آسان اسپانیا و شکست سنگین صربستان

رقابت‌های دور سوم انتخابی یورو ۲۰۲۰ با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

پیرروزی آسان اسپانیا و شکست سنگین صربستانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور سوم انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) امشب در گروه‌های مختلف پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم ملی فوتبال اسپانیا موفق شد با نتیجه پر گل ۴ - ۱ جزایر فارو را شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول گروه ششم تثبیت کند.  تیم ملی فوتبال سوئد هم در همین گروه با ۳ گل از مالت گذشت تا ۷ امتیازی شود و جایگاه دومیش را تثبت کند.  

جمهوری چک هم در گروه نخست در شبی که تیم ملی انگلیس با قرعه استراحت رو به رو بود با نتیجه ۲- ۱ از سد بلغارستان گذشت تا ۳ امتیازی شود و به رده دوم گروه برسد.

تیم ملی فوتبال اوکراین هم در گروه دوم این رقابت‌ها موفق شد در سومین بازی خود با شکست سنگین ۵ - ۰ صربستان ۷ امتیازی شود و در صدر جدول قرار بگیرد در همین گروه لوگزامبورگ هم با لیتوانی به تساوی ۱- ۱ رسید تا با چهار امتیاز در رتبه دوم قرار بگیرد. تیم ملی فوتبال پرتغال (قهرمان سابق جام ملت های اروپا) دیگر تیم این گروه است که در دو بازی گذشته اش به دو تساوی رسیده است و با ۲ امتیاز تیم سوم جدول است.  یاران رونالدو در این هفته با قرعه استراحت رو به رو بودند و باید فردا شب و در فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با هلند بازی کنند.  

شایان ذکر است که رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در ۱۰ گروه پیگیری می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه جواز حضور در این رقابت‌ها را پیدا می‌کنند.  

نتایج بازی‌های امشب به شرح زیر است: 

گروه اول

جمهوری چک ۲ - بلغارستان ۱
مونته نگرو ۱ - کوزوو ۱

گروه دوم

اوکراین ۵ - ۰ صربستان
لیتوانی ۱ - لوگزامبورگ ۱

گروه چهارم

گرجستان ۳ - جبل الطارق ۰
دانمارک ۱ -جمهوری ایرلند ۱

گروه ششم

جزایر فرو ۱ - اسپانیا ۴
نروژ ۲ - ر. ومانی ۲
سوئد ۳ - مالت ۰

گروه هفتم

اتریش ۱ - اسلوونی ۰

لازم به ذکر است دیگر دیدار‌های این رقابت‌ها امشب پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

هت تریک رونالدو در شب فینالیست شدن پرتغال

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد

استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ ملت‌های اروپا


انتهای پیام/ 

نتایج انتخابی جام ملت های اروپا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار