انجام ۲۰ هزارو ۶۰۰ جراحی شکاف لب از سوی موسسه ملی مرهم

مدیر گروه طب فیزیکی مؤسسه ملی مرهم گفت: پزشکان موسسه ملی مرهم با حضور در مناطق محروم ۲۰ هزارو ۶۰۰ شکاف لب را بصورت رایگان جراحی کردند.

انجام ۲۰ هزارو ۶۰۰ جراحی شکاف لب از سوی موسسه ملی مرهمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  رحمت الله حافظی مدیر گروه طب فیزیکی مؤسسه ملی مرهم با اشاره به فعالیت این مؤسسه از پنج سال گذشته تاکنون گفت : ۲۰۰ پزشک و پیرا پزشک عضو این مجموعه هستند.

وی ارائه خدمات در مناطق محروم را از اولویت اصلی این مؤسسه دانست و بیان کرد: این خدمات بصورت رایگان انجام می‌شود.

حافظی با اشاره به اضافه شدن تخصص تب فیزیکی از سال گذشته به خدمات این مؤسسه عنوان کرد: تاکنون دو هزار بیمار در این راستا ویزیت شد.
مدیر گروه طب فیزیکی مؤسسه ملی مرهم تصریح کرد: در این راستا نیز ۶۸۰ بیمار در زمینه چشم پزشکی در مناطق محروم ویزیت شده‌اند.
حافظی با اشاره به اینکه خدمات رسانی این گروه در بخش محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه گفت: تعدادی از بیماران در زمینه‌های مختلف در این بخش ویزیت رایگان شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا ۱۶ بیمار مختلف با تشکیل پرونده و هماهنگی با بیمارستان‌های اهواز و شیراز برای تکمیل دوره درمان نیز اعزام خواهند شد.

بخشدار دیمشموک نیز در این زمینه گفت: گروه مؤسسه ملی مرهم با هماهنگی‌های انجام شده با تهران برای ارائه خدمات به بخش دیشموک اعزام شد.

صفا حبیبی تصریح کرد: در این اعزام یک روزه بیش از ۷۰ بیمار در زمینه معلولیت، شکاف لب و چشم و دیگر بیماری‌ها از سوی این مؤسسه ویزیت رایگان توزیع شد.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک این بیماران با ثبت اطلاعات آن‌ها برای درمان به استان‌های فارس و خوزستان اعزام خواهند شد.

حبیبی تصریح کرد: با همکاری پزشکان مستقر کهگیلویه وبویراحمد در تهران، یک همایش بزرگ برای درمان و حمایت از بیماران بخش دیشموک تشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: مؤسسه ملی مرهم نیز برای تکمیل دوره درمان و ارائه خدمات بیشتر به این بخش در آینده نزدیک نیز بازدید خواهند داشت.

بخش دیشموک با ۲۱ هزار نفر جمعیت یکی از بخش‌های محروم استان ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد است.

 انتهای پیام/غ

ویزیت رایگان بیماران دیشموکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.