پرداخت بیش از ۵۰۸ میلیارد ریال به کلزاکاران مازندران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: ۵۰۸ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل به کلزاکاران مازندران پرداخت شد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در امسال تاکنون بیش از  ۱۹ هزار و ۷۲۱ تن کلزا به ارزش ۶۳۸ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده کشاورزانی که تا ۱۱ خرداد کلزای خود را به مراکز خرید این شرکت تحویل دادند، مطالبات آن‌ها به مبلغ ۵۰۸ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی افزود: تاکنون ۸۰ درصد از مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد و با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز به زودی پرداخت شود.

جعفری گفت: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور افزود: تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

انتهای پیام/ م

ادامه پرداخت مطالبات کلزاکاران در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار