جمع آوری ۴۲۳ میلیون تومان فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:تاکنون ۴۲۳ میلیون تومان کفاره و فطریه جمع آوری شده است.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   گفت : کفاراتی که تا به حال جمع‌آوری شد چیزی نزدیک به ۴۲۳ میلیون تومان بوده است که به مدت مشابه سال قبل که ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود : این مقدار فطریه و کفاره در حوزه مسکن اشتغال به تحصیل و آموزش سلامت بهداشت و درمان و جهیزیه تقسیم می شود.

سلم آبادی گفت : در روز عید سعید فطریه هایی که از مصلی تا جمع‌آوری کرده بودیم شمارش کردیم و در همان روز  به حساب چند نفر از مددجویان واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد افزود : سال گذشته۱۴۴ میلیون و ۴۴۷هزار و ۶۰۰ تومان در روز عید فطر زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده است.

سلم ابادی بیان کرد شهرستان بیرجند با ۲۶ درصد از کل درامد زکات فطریه در رتبه‌ی اول و شهرستان طبس با ۲۳ درصد در رتبه بعدی قرار دارد
وی در خصوص توزیع کفارات بین نیازمندان گفت: به دلیل وجود احکام فقهی در مورد کفاره پس از خرید اقلام خوراکی مورد نیاز کفارات مردمی بین مستمندان توزیع خواهد شد.


وی تاکید کرد:اآمار ثبت شده تا کنون در خصوص مبالغی می‌باشد که ازمراجعه‌ی حضوری مردم به پایگاه‌ها جمع اوری شده است و مابقی کمک‌ها که از طریق کد‌های دستوری و اپلیکیشن‌ها در سرتا سر کشور جمع اوری شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: کمیته امداد ، کفاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار