سینما‌ی سونی به نام رکورد دار اسکار تغییر نام داد

کمپانی سونی پیکچرز به رسم یاد بود نام یکی از سینماهایش را به نام جان سینگلتون تغییر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، سونی پیکچرز اینترتینمت، نام یکی از سینماهایش را به نام کارگردان رکورد دار جشنواره اسکار ونامزد جشنواره امی، جان سینگلتون تغییر داد. خانواده جان سینگلتون از این اقدام بسیار تقدیر کردند و این کمپانی را پشتیبان همیشگی جان سینگلتون معرفی کردند.

این تغییر نام به دلیل زنده نگه داشتن حرفه طولانی مدت وی است که کارش را کمپانی سونی آغاز کرده است. او در سن ۲۴ سالگی توانست به اولین و جوان ترین کارگردان آفریقایی آمریکایی تبدیل شود که توانسته نامزدی اسکار را تجربه کند. او این نامزدی را با فیلم «پسر‌ها در محله» کسب کرده که آن را برای کلمبیا پیکچرز زیر مجموعه کمپانی سونی ساخته بود. او همچنین فیلم‌های دیگری از جمله «عدالت شاعرانه» را برای کمپانی سونی ساخت و از جمله آثار دیگر وی می توان به «سریع و خشن ۲» اشاره کرد.

تام راثمن، رئیس کمپانی سونی در این باره گفت: جان سینگلتون به عنوان اولین آفریقایی آمریکایی که توانسته نامزد اسکار شود یک افتخار به یاد ماندنی را برای ما رقم زد. دیدگاه و توانایی‌های او در فیلم‌ها وسریال‌هایی که مخصوصا در کلمبیا و سونی پیکچرز ساخته است بسیار قابل تحسین است.

سینمایی که سونی نامش را به جان سینگلتون تغییر داده است، به تعداد ۱۰۲ نفر ظرفیت دارد و همچنین یکی از بزرگترین سینما‌هایی است که اکران‌های خصوصی در آن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار