دلایل به توافق نرسیدن اولیویرا با تراکتورسازی مشخص شد

باشگاه تراکتورسازی شروط تونی اولیویرا مربی پرتغالی را نپذیرفت و حضور این مربی در این تیم تبریزی منتفی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از قطع همکاری با جرج لیکنز مذاکرات خود را با گزینه های مربیگری از کشورهای برزیل، پرتغال و آلمان آغاز کردند اما بعد از اینکه نتوانستند به توافق نهایی با یکی از گزینه ها برسند سراغ تونی اولیویرا رفتند تا برای چندمین بار این مربی را برای هدایت تیم خود برگزینند. 

تراکتورسازان در ابتدا به توافقات خوبی با اولیویرا رسیدند اما طرفین در بندهایی از قرارداد با یکدیگر اختلاف پیدا کردند و همین موضوع باعث شد که در نهایت  این مربی پرتغالی با سرخپوشان تبریزی قرارداد نبندد. 

یک منبع آگاه درباره علت به توافق نرسیدن با تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتورسازی بیان کرد: تونی قصد داشت که مربیان خارجی متخصص و با دانش به عنوان دستیارانش انتخاب شوند اما این شرط مورد قبول مدیران تراکتورسازی قرار نگرفت. همچنین فسخ قرارداد یک طرفه و کسر مبلغ قرارداد در صورت نتیجه نگرفتن تونی دومین شرط تراکتورسازی بود که تونی این شرط را قبول نکرد. 

علاوه بر این قانون جدید فیفا مبنی بر فسخ قرارداد یک طرفه برای مربیان و بازیکنان مشکلاتی برای باشگاه ها به وجود آورده است که باشگاه تراکتورسازی خواستار اجرا نشدن این شرط در قرارداد تونی بود که با مخالفت این مربی مواجه شد. 


بیشتر بخوانید: 

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی را بیشتر بشناسید

فردامعارفه سرمربی تیم تراکتورسازی

سرمربی برزیلی در راه تبریز


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار