بسته تشویقی ورزشی برای کارفرمایان

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت : کارفرمایان با هزینه کرد برای ورزش از ۱۰ درصد معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قاسم آقا علیخانی مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از کارفرمایان خواست تا از ظرفیت تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده استفاده کنند و بر اساس آن با هزینه کرد در ورزش کارکنان، از پرداخت  ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.

آقا علیخانی افزود: بهره گیری از این ظرفیت قانونی از سوی کارفرمایان واحد‌های تولیدی استان علاوه بر معافیت مالیاتی در نشاط و سلامتی کارکنان و افزایش بهره وری در واحد‌های تولید تاثیر گذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس این تبصره، درصورتی که واحد‌های تولیدی به منظور ارتقا مهارت وسلامت کارکنان خود، مراکز آموزشی و ورزشی ایجاد و یا در این خصوص هزینه کنند، با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند ۱۰ درصد عوارض موضوع بند (الف) این ماده را تا سقف هزینه صورت گرفته استرداد کنند.

به گفته ی آقا علیخانی، در صورت تائید هزینه‌ها توسط سازمان امور مالیاتی، وجوه مربوطه مسترد خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: کارفرمایان برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانند به مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و یا اداره ورزش کارگران مراجعه کنند و یا با شماره ۳۲۲۲۵۹۹۹ - ۰۲۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

معافیت ۱۰ درصدی مالیات برای کارفرمایان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار