استقبال مردم از پرداخت الکترونیکی قبوض

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۹۲ درصدی قبوض گاز استان اصفهان در سال ۹۷ بصورت غیر حضوری و الکترونیکی پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سال ۹۷ بالغ بر هشت میلیون و ۱۶ هزار قبض گاز پرداخت شده که ۹۱.۷۵ درصد قبوض معادل هفت میلیون و ۳۵۵ هزار قبض گاز توسط مشترکین به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

وی افزود: سال گذشته ۲۸.۲۵ درصد قبوض گاز از طریق کارتخوان، ۲۱.۲۵ درصد قبوض از طریق خود پرداز، ۱۸.۵ درصد از طریق موبایل بانک، ۱۲.۵ درصد از طریق اینترنت بانک، ۶.۵ درصد از طریق تلفن بانک، ۴.۷۵ درصد از طریق پیامک، به صورت غیر حضوری پرداخت شده و تنها ۸.۲۵ درصد قبوض به صورت حضوری و در شعب بانکی پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: بهره گیری از دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، دستگاه‌های کارت خوان (POS)، تلفن بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک و اس ام اس بانک از جمله روش‌هایی است که با هماهنگی بانک‌های مختلف در نظر گرفته شده و مشترکین می‌توانند برای پرداخت قبض گاز از آن‌ها استفاده کنند.

علوی بیان کرد: علاوه بر روش‌های پرداختی مذکور، پرداخت از طریق مراجعه به وبسایت شرکت گاز استان اصفهان به آدرس (www.nigc-isfahan.ir) و همچنین سامانه تلفنی ۳۸۱۹۴ نیز میسر می‌باشد تا مشترکین بتوانند به راحتی و با ضریب اطمینان بالا نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

 
 

رشدِ پرداخت الکترونی قبوض در اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.