رئیس مرکز بهداشت مهرستان گفت: مرحله اجرایی طرح غربالگری فشار خون در این شهرستان با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری از امروز آغاز شد.

آغاز مرحله اجرایی طرح غربالگری فشار خون در شهرستان مهرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد محمدی رئیس مرکز بهداشت مهرستان اظهار داشت: مرحله اجرایی طرح غربالگری فشار خون در شهرستان مهرستان با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری از امروز آغاز شد.

وی افزود: پایگاه‌های سیار کنترل فشار خون در اماکن پرتردد برپا شده است و افراد بالای ۳۰ سال، مادران باردار و بیماران کلیوی می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها نسبت به کنترل فشار خون خود اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت مهرستان با اشاره به اینکه ۴۸ پایگاه جهت غربالگری فشار خون در سطح این شهرستان پیش بینی شده است، ادامه داد: در راستای اجرای کمپین فشار خون ۲۱ هزار و ۵۰۰ و ۱۵ نفر از جمعیت مردم این منطقه تحت کنترل غربالگری قرار می‌گیرد.

محمدی تصریح کرد: به منظور آگاه سازی مردم و افزایش مشارکت آنان در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا ضروری است کلیه دستگاه‌های اجرایی، تربیون‌های نماز جمعه و رسانه‌ها جهت اطلاع رسانی مطلوب در سطح شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح کنترل فشار خون   در سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار