انعقاد ۴۳ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۴۳ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان خبر داد و گفت: شهرک صنعتی سروستان ۲ یکی از مهمترین گزینه‌ها برای جذب سرریز سرمایه گذاری شیراز است.

انعقاد ۴۳ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی سروستان ۲ تاکید کرد و گفت: با توجه به وسعه این شهرک صنعتی و نیز فاصله کم با شیراز، این شهرک صنعتی به عنوان یکی از مهمترین گزینه‌های سرریز سرمایه گذاری شهرک صنعتی بزرگ شیراز مطرح است.

وی افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی در آن پیش‌بینی شده است.

فتوحی با بیان اینکه مهمترین مشکل در توسعه این شهرک تامین آب است، ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع آبی در این منطقه، باید به دنبال گزینه‌های مختلف برای تامین آب باشیم که در این زمینه نیاز است دستگاه‌های اجرایی مرتبط اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: درحال حاضر ۹ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد ۱۲ هکتار زمین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، همچنین از بهره برداری از یک واحد صنعتی با اشتغال ۳۰ نفری در این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: مذاکراتی برای استقرار برخی صنایع بزرگ در این شهرک انجام و در سال گذشته نیز یک واحد صنعتی بزرگ با اشتغال بالا قرارداد منعقد کرد که در مرحله ساخت و ساز است.

فتوحی با اشاره به ظرفیت‌های شهرک صنعتی سروستان یک گفت: در این شهرک به مساحت ۴۵ هکتار ۳۴ قرارداد منعقد شد که از این تعداد ۲۳ واحد پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

وی بیان کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی سروستان یک، نیز در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم طرح توسعه را نیز محقق کنیم.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار