حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، روز یکشنبه با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، یکشنبه با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وی گفت : شهروندان می‌توانند در روز یکشنبه مورخه ۰۳/۱۹/ ۱۳۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

سامد سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت

 

برچسب ها: استانداری ، نسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار