پیش بینی بارش‌های بهاری در مازندران

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود، گفت: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد  و در کوهپایه‌ها و ارتفاعات با رگبار باران و رعدوبرق پراکنده خواهد بود.

وی افزود: هوای مازندران از روز سه شنبه ۲۱ خرداد تا روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما، درارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران روز جمعه ۲۴ خرداد نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با وزش باد و در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار پراکنده باران خواهد بود.

انتهای پیام/ م

احتمال رگبار باران و رعدوبرق در مازندران

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.